VIIKONLOPPU MUN MIELEEN

Viime viikonloppu oli kyllä niin huippu! Mulla on jotenkin niin levännyt olo nyt - tää viikko alkaa siis hyvältä pohjalta.

Lauantai alkoi mulla sporttisesti, kun kävin vihdoin testaamassa Crossfittiä Open WOD-tunnilla. Tykkäsin tosi paljon - itse asiassa niin paljon, että ilmoittauduin ensi kuussa alkavalle peruskurssille. Kyllä ne ajankohdat saa jotenkin sumplittua kohdalleen!

Puolen päivän aikoihin mun vanhemmat tuli tänne Joensuuhun viettämään lauantai-iltaa :) Iltaan kuului hyvää ruokaa ja juomaa. Illan kruunasi Cheek - oli mahtavaa nähdä herraa puolentoista vuoden tauon jälkeen!

Sunnuntai koostui puolestaan ihan vaan rentoutumisesta - heräsin ilman kellon soittoa Oliverin makoillessa vieressä ja söin aamupalan kaikessa rauhassa. Loppupäivä menikin sitten rentoillessa sängynpohjalla neuleen, Oliverin ja True Detective-sarjan 1. kauden parissa. Kiva vastapaino lauantain menolle ja meiningille siis!

Meidän oli tarkoitus kuvailla lauantaina mun päivän asua, mutta lumisade sotki suunnitelmat. Saatte siis tyytyä parin viikon takaisiin :)
mDSC_4701 mDSC_4763 mDSC_4767 mDSC_4770 mDSC_4773
farkut BikBok // t-paita VeroModa // villatakki Cubus // reppu H&M // maiharit CM // takki Monki // kello Ur&Penn

Mukavaa maanantaita kaikille :)

Ei kommentteja