TAKE ME DOWN TO THE RIVER

MDSC_2884
shortsit Seppälä // poolo Cubus // kaulakoru Glitter // sukkikset H&M // tennarit Vans

Onpahan ollut alkuviikko! Kiirettä on pitänyt oikein kunnolla, kun opiskelut on laitettu taas todenteolla käyntiin loman jälkeen. Tämä hetki on ensimmäinen, kun ehdin oikeasti rauhassa istahtamaan alas. Tälläkin hetkellä mä odotan soittoa mun puheviestinnän kurssin haastateltavalta, joten pidetään tämä postaus lyhyenä ja ytimekkäänä.

Alkuviikko on sisältänyt siis paljon opiskelua, kavereiden näkemistä ja treeniä. Mä oon ollut joka päivä vähintään 6 tuntia yliopistolla - milloin luennoilla, kielten tunneilla tai kirjastolla lukemassa ensi viikon tenttiin. Mä sain tähän kevääseen tosi hyvin kursseja, vaikka aluksi näytti pahalta. Esimerkiksi nyt mulla on menossa akateeminen ruotsi, puheviestintä ja kirjallisuuskasvatus, joiden lisäksi mä tentin ensi viikolla erityispedagogiikan ajankohtaisen tutkimuksen. Keväämmällä alkaa sitten luonnontieteet, taito- ja taideaineet ja pari verkkokurssia. Ennen kesää pitäisi myös yksi itsenäinen kurssi tehdä loppuun. Tekemistä siis riittää!
Kavereita on tullut kanssa kivasti nähtyä alkuviikosta - monta tuttua naamaa on istunut mun kanssa tunneilla ja ruokalassa, jonka lisäksi mä olin eilen illalla Coran ja Vilman kanssa Kerubin Improssa. Sen jälkeen käytiin vielä yksillä Coran kanssa, kun mun piti odottaa bussia lähes tunti (kivasti harventuu vuorot iltaa kohti...).
Treenejäkin on tullut tehtyä pari: maanantaina kävin ensimmäistä kertaa RPV-tunnilla ja sen jälkeen mun lempparissa eli kuumavenyttelyssä. Tänään kävin sitten tekemässä Crossfit-tyylisen treenin salilla. Lenkille en ole uskaltautunut, koska sää on mitä on: lunta tupruttaa jo toista vuorokautta vaakatasossa, tuuli on jotain ihan hirveetä ja pakkanenkin ihan napakka. Ehkä mä loppuviikosta?

Mutta nyt pidemmittä puheitta - mukavaa keskiviikkoa kaikille :)

Ei kommentteja