STRESSIKIMPPU

Viime päivät ovat olleet todella stressaavia - tekemistä on ollut ihan liikaa ja aikaa puolestaan liian vähän. Mulla on tällä hetkellä siis aika paljon kursseja työn alla ja kaikissa tuntuu olevan deadlineja nurkan takana.
Mulla esimerkiksi on huomenna se Ajankohtaisen tutkimuksen tentti ja en tiiä yhtään, mitä siitä voitas kysyä. Lisäksi mua jännittää itsessään tenttitilanne, koska en ole koskaan aiemmin ollut sähköisessä tentissä.
Toinen mikä mua työllistää on Kirjallisuuskasvatus, jossa meillä on luentoja, ryhmiä ja paljon itsenäistä työtä. Esimerkiksi ensi viikolla pitäisi olla luettuna kaksi (suhteellisen kookasta) kirjaa. Nice - mutta missä välissä?
Kolmas stressin aihe on puheviestintä - siinä meillä on tällä hetkellä vaan 1-2 tapaamista viikossa, mutta sitäkin enemmän itsenäisiä. Onneksi sain tämän viikon itsenäiset just tehtyä, niin saa vähän aikaa siitä huilia!
Neljäs juttu, joka stressaa on akateemisen ruotsin kurssi, joka on osoittautunut mun mielestä vaikeemmaks kuin osasin odottaa. Vaikka koen, että mulla on hyvä ruotsin kielen taito, tuntuu että oon aika pihalla osan tunneista. Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa...
Viides juttu mitä stressaa, on treenit. Mua ei yhtään huvita mennä tällä hetkellä normaalin kuntosalin puolelle, vaan huvittas olla koko ajan treenaamassa boksin puolella CF:ää. Voinhan mä siellä itsenäisesti treenata, mutta mä haluaisin niille tunneille! Ongelmana on vaan se, etten pääse niille tunneille ilman kurssia - ja ylläripylläri näyttää taas siltä, etten pääse kurssille ensi kuussakaan aikataulujen takia :( Ärsyttää.

Mutta lopetetaan tämä valitusvirsi nyt tähän ennen kuin tästä tulee aivan liian pitkä. Tässä mielentilassa kun keksii stressattavaa vaikka hiekanjyvästäkin.

Kuvituksena jälleen vanhempaa ihan perus-asua - viime syksyltä nimittäin:
MDSC_2678 MDSC_2670 MDSC_2655
farkut BikBok // t-paita GinaTricot // villatakki VeroModa // tennarit Vans // kello Champion

Ei kommentteja