III.VI.MCMXCV

UUSI TATUOINTI. Mä halusin hankkia itselleni syntymäpäivälahjan, joka ei ole materiaa, vaan kestävämpää. Jonkin merkin ensimmäisistä kahdestakymmenestä vuodesta.

Ajatus tästä tatuoinnista lähti itämään jo viime syksynä, kun juttelin Tiian, mun luottotatuoijan kanssa. Mä olin jo ihaillut esim. Rihannalla olevaa päivämäärä-tatuointia ajatellen, kuinka kiva idea on kyseessä. Koska halusin tatuoinnista siron, melko huomaamattoman ja tyttömäisen sekä halusin sen liittyvän jotenkin minuun ja kahdenkymmenen vuoden rajapyykkiin, päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Maaliskuun alussa istahdin vihdoin neulan alle.
MDSC_0042MDSC_0048 MDSC_0388
Ylimmät kaksi kuvaa on otettu itse tapahtumasta ja lopputuloksesta (hyvin turvonneesta tosin). Paikaksi valikoitui niska, koska halusin tatuoinnin olevan helposti piilottavissa ja idea niskatatuoinnista vaan muuten vain kiehtoi. Viimeinen kuva on otettu syntymäpäivänäni - 10 viikkoa tatuoinnin ottamisen jälkeen siis.

Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Ja siis roomalaisia numeroita tietämättömille, tatuoinnissani on syntymäaikani: 3.6.1995.

Tämänkin tatuoinnin teki siis Kuopion Studio El Ninon Tiia, jonka käsialaa on myös ensimmäinen tatuointini. Itse suunnitteluun käytettiin lähes tunti (oli niin paljon fontti-vaihtoehtoja...) ja tatuoimiseen meni sellainen 30 min. Itse tatuoiminen ei sattunut, tuntui vain. Parantumisprosessi oli tosi helppo ja nopeasti ohi :) Hetkeäkään en ole katunut.

6 kommenttia

  1. aika ihana lopputulos kyllä <3 paljonko tuolla oli hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hintaa oli 90€ (70€ varausmaksu + 20€ tatuoinnin jälkeen).

      Poista
  2. Oi ompa kiva ! Mä oon halunnut kans niin kauan tatuointia ja tiedänkin millasen haluan ja mihin. Kaikista eniten ehkä pelottaa se, että sattuuko se ihan älyttömästi vai ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Itsellä on kokemusta kahdesta tatuoinnista nyt ja voin omalta kohdaltani sanoa, että mulle kerrottu kipu on ollut ihan liioiteltua. Tatuoiminen on tuntunut, mutta ei sattunut. Tietysti kipukynnys on jokaisella yksilöllinen (itselläni sellainen suht perus, ei alhainen/korkea).

      Kannattaa harkita asiaa tarkkaan - kyllä sä sen sydämessäs tiedät, jos oikeasti haluat ja uskallat :)

      Poista