SIMPLY THE BEST

Huh, nyt ois pieni rako aikaa teidän kanssa jaettavaksi. Kotiuduin äsken salilta ja nyt mussutan aamupalaa ennen kuin pitää kiirehtiä viikon ensimmäiseen iltavuoroon.

Tällä kertaa ajattelin tulla pikaisesti vilauttamaan teille yhden asun vajaan parin kuukauden takaa - illalta, jolloin käytiin perheen voimin leffassa.
mDSC_0085 mDSC_0089 mDSC_0093
farkut Vila // neule H&M // nahkatakki VeroModa // lenkkarit Nike // kaulakoru Kalevala

Mä oon tässä viime aikoina tehnyt havainnon, että mä viihdyn ylivoimaisesti parhaiten asuissa, joissa ei ns. ole liikaa liikkuvia osia. Less is more-periaate siis. Asusta ei oo hirveesti mitään muuta sanottavaa kuin se, että kaikki on vähintään vuoden vanhaa (kaulakorua lukuun ottamatta), mutta mä tykkään. Peruskaura on mun juttu.

Jos jokin näissä kuvissa (ja varmasti monissa muissa ennen näitä otetuissa) mättää, on tarkennus. Huomasin nimittäin, että mun kitti-putki oli mennyt rikki... :( Sitkeesti yritin löytää "oikeita asetuksia", joilla tarkennus ois hyvä, mutta täytyi myöntää, että se on nyt putkessa vika, kun ei automaatillakaan tarkenna kuin paskasti. Pitäs varmaan siis lähteä objektiiviostoksille....

Ei mulla muuta - nyt viimeisen lusikalliset rahkaa naamariin ja menoks!

Ei kommentteja