TOUKOKUUN LEMPPARIT

Eikös se olekin ihan sopiva aika höpistä viime kuun lemppareista, kun tätä kuuta on mennyt jo puolet? :D
MDSC_0383
Mulle tällä hetkellä yksi selvimmistä kesän merkeistä on kesäripset. Viime kesänä mulla oli touko-elokuun ajan ripsenpidennykset/tuuhennokset, joista mä tykkäsin ihan älyttömästi niiden helppouden takia. Tänä vuonna päätin ottaa homman uusiksi ja olenkin saanut nauttia näistä jo kohta kaksi kuukautta :) Helpottaa kummasti aamuja ja yleensäkin tuntuu, että näyttää enemmän ihmiseltä jo ihan herättyäänkin.
mDSC_0452
Toukokuussa mä ostin itselleni uuden kulmakynän, joka osoittautui aivan huipuksi! Aiemmin mulla oli käytössä H&M:n Blonde-kulmakynä (en tykkää hirveen tummista kulmista), mutta hiusvärin huhtikuun lopussa hieman tummennuttua, päätin ostaa astetta tummemman kynän. Pienen pähkäilyn jälkeen päädyin Maybellinen Master Shape-kynään. Hyvä pigmentti ja kestävä lopputulos, joka onneksi irtoaa kuitenkin ilman hirveää meikinpoistoainearsenaalia. Ainoa huono puoli on se, että tää on aika pehmeä ja siten kuluu hyvin nopeasti.
mDSC_0459
Huulirasva-addikti täällä moi! Kuten te varmasti tiedättekin, mä oon hyvin koukussa huulirasvoihin. Viime kesänä mä ostin Ruotsista (ennen kuin nämä rantautui Suomeen) Maybellinen BabyLips-huulirasvoja, jotka mä oon vihdoin korkannut käyttöön. Mulla on näitä siis useampi, mutta mun ylivoimaiseksi lemppariksi on noussut tämä täysin väritön Hydrate-huulirasva. Kosteuttaa ihan tarpeeksi hyvin ja maku on kiva. Tuoteen käyttökelpoisuudesta voi kertoa jo sekin, että mä oon ostanut näitä jo toisen....
mDSC_0461
Kauneusjutuilla jatketaan vielä! Ostin vihdoin invisibobble-pompuloita, jotka siis ei kiristä eikä purista. Ei irroita hiuksia tai aiheuta "rantuja" hiuksiin. Mä tykkään, varsinkin kun tällä hetkellä pidän hiuksia melkein aina liikunnan ja töiden takia kiinni. On mulla ollut niitä feikkiversioita jo aiemminkin, mutta voin sanoa, että nämä vie niistä voiton mennen tullen.
mDSC_0464
Sitten liikuntajuttuja! Tää Spartanin vastuskuminauha on oikea pahanonnenkuminauha. Mä nimittäin tilasin tämän jo maaliskuussa, mutta sain lopulta sen toukokuun loppupuolella. Ensin tuli väärä tuote ja sitten matkahuolto hävitti - näin niinkuin lyhykäisyydessään... No, nyt on oikea kuminauha, jolla treenata muun muassa leuanvetoja! Mä tykkään.
mDSC_0465
Ja mitä olisi kuukauden lempparit ilman TV-sarjaa? Toukokuun ehdottomaksi lemppariksi nousi The Originals-sarja, joka tunnetaan siis Vampyyripäiväkirjojen "sisarsarjana". Katsoin ekan kauden varmaan vajaassa viikossa ja nyt en malta odottaa syksyä, kun toinen kausi julkaistaan dvd:llä...

Sellaiset lempparit tällä kertaa!

Ei kommentteja