SURE FEELS RIGHT

Nämä kuvat ovat viime joulukuulta, eräältä perjantailta, kun lähdimme äidin palaverin vuoksi aikaisemmin töistä Kuopioon. Tuona päivänä fiilis oli iloinen - sen mä muistan. Muistan myös sen, että mä viihdyin tuossa asussa ihan super hyvin. Enemmän tällaisia päiviä, kiitos. :)
mDSC_0202 mDSC_0204 mDSC_0213
neuletakki & nahkahousut BikBok // toppi Primark // kaulakoru Kalevala // korvikset UhanaDesign // tennarit Converse // reppu H&M

Voisin melkein vannoa, että tämän asun nahkahousut olivat viime vuoden loppupuolen käytetyimmät housut. Ne tuli vedettyä jalkaan varmaan joka toinen kerta kun ihmisten ilmoille lähdin. Harmi vaan, että niihin ei saa vyötä - ne nimittäin on hieman löysät vyötäröltä... Housut ostin, kun halvalla sain (tais maksaa alennettuna 10€). No, jokaisen sentin arvoiset olleet! Tuo Primarkin toppi oli löytö viime kevään Lontoon reissulta. Meinasin jo sen jättää kaupassa hyllyyn, mutta annoin sille kuitenkin mahdollisuuden. Ja onneksi annoin - se on ihana, vaikka ei ehkä niin perus minua... Uhana Designin korvikset ostin syyslomalla Helsingistä ja ne on aivan i-h-a-n-a-t-! Villatakki on alelöytö syksyltä. Nahkaista reppua mä olin etsinyt kissojen ja koirien kanssa jo pitkään, mutta loppukesästä tällainen käveli vastaan Jyväskylän H&M:llä. Pakkohan se oli kotiuttaa! Kaulakorun sain synttärilahjaksi pari vuotta sitten. Ja no, conssit on conssit.

Nyt mä meen viettämään rentoa sunnuntaita Täykkäreiden ja neuleen parissa - se on moro!

Ei kommentteja