LÖMÄLLÄ

Ajattelin tähän laittaa ihan perussettiä olevat harmaa-painotteiset asukuvat, mutta koska mieliala on kirkkaampi kuin tämä ilma-ala (harmaa, josta mä näköjään oon repinyt inspiraatiota asuihinkin viime aikoina), päätin pistää eetteriin jälleen kerran vanhempaa ja värikkäämpää asua. Mä oon nimittäin vihdoin lomalla!

Eli siis mä sain myöhään eilen illalla pakettiin mun KTKP-opinnot eli oon nyt pari viikkoa LÖMÄLLÄ akateemisen tekstin lukemisesta. Töitä on jos on, mutta sanotaan vaikka, että vihdoin mulla on vapaa-aikaa edes vähän!
mDSC_0142 mDSC_0147 mDSC_0154 mDSC_0138 mDSC_0162
housut Kappahl // t-paita New Look // paita GinaTricot // tennarit Converse // kello DW

Ensimmäinen lomapäivä on mennyt vauhdilla. Aamu alkoi aamulenkillä, jonka jälkeen lähdin rakennukselle maalaamaan kattopaneeleita ja avustamaan katon tekemisessä. Sen jälkeen pari tuntia huilia ja BodyCombat kutsui pitkästä aikaa! Tuntui ihan huipulta käydä pitkästä aikaa jumpassa - pitäs ottaa tavaks salin ohelle.

Äsken sain mahan täyteen ruokaa ja nyt vois katsoa vaikka jakson tai pari Täykkäreitä ennen nukkumatin vierailua!

Ei kommentteja