SININEN HETKI

mDSC_4950 mDSC_4922 mDSC_4992
farkut GinaTricot // paita H&M // villatakki DIY // maiharit CM // kello Champion

Moikat kotikotoa!
Mun lyhyttäkin lyhyempi hiihtoloma starttasi tänä aamuna kymmenen aikoihin, kun loppujen lopuksi viikon ainoa lähiopetus saatiin pakettiin. Mulla piti alun perin olla enemmänkin opetusta tällä viikolla, mutta opettajan sairastuttua tunteja jouduttiin perumaan. Tänäänkin hoidettiin homma itsenäisesti ilman opettajaa (=hyvä mahis opeopiskelijoille päästä harjoittelemaan opettamista mun mielestä). Mutta ei koulujutuista enempää :)
Äiti tuli sunnuntaina Joensuuhun, joten oli ihan kiva, että mullakin oli yliopistolla vähän kevyempää. Käytiin vähän kaupoilla ja syömässä sekä katsottiin paljon leffoja. Sama homma varmaan jatkuu tällä kotikotona muutaman päivän ajan.
Mutta ei mulla nyt muuta - mä meen paijailemaan noita meidän pikku karvavauvoja :)

P.s. Kuvat ovat tammikuulta, pikaiselta kuvausreissulta Coran kanssa. :)

Ei kommentteja