PAST THREE WEEKS

Tuli sitten pidettyä aikalailla huomaamatta sellanen viikon blogiloma. Tietokoneen kanssa on sen verta paljon tekemisissä normiarkena, että välillä siitä haluaa pitää pienen breikin - tällä kertaa se kävi aika huomaamatta: en avannut konetta torstain jälkeen ennen kuin tänä aamuna kouluhommien merkissä jälleen. Teki ihan hyvää tää breikki - ei siinä mitään.

Mä oon huomannut olevani tosi aktiivinen Snapchatissa, joten "pientä" koostetta jälleen kehiin. Eli mitäs on mun viime viikkoihin kuulunut?
PicMonkey Collagepast1 PicMonkey Collagepas2
Kolmisen viikkoa sitten äiti tuli mun luokse Joensuuhun pariksi päiväksi: noihin päiviin kuului olennaisena osana hyvä ruoka. // Minä, mummi ja Ani järkättiin äidin yllätykseksi sille synttärilahjaksi Espanjan matka ensi syksylle - allekirjoittanutkin pääsee muutamaksi päiväksi etelään! // Leffailua äidin kanssa. // Kävin kiertelemässä päämäärättömästi Anttilassa yksi kerta ja löysin aivan ihanan taulun - pakkohan se oli kotiuttaa! Saatiin myös kuntosalilta ruusut naistenpäivänä - kiva ylläri treenin päätteeksi. // Selfie kotikodin parhaassa selfiepaikassa.
PicMonkey Collagepas3 PicMonkey Collagepas4
Käytiin porukoiden kanssa vähän syömässä, kaupoilla ja leffassa. Ei hullumpaa siis! // Maisemat kotikotona on kyllä aika bueno! // Innostuin kokeilemaan yhtenä sunnuntaina mulle uudenlaista ruokaa. Ohjeen tähän nappasin joku aika sitten Milla K:n snäpistä - hyvää oli. Mä en yleensä syö hirveesti pestoa tai fetajuustoa, mutta tuossa ne maistui hyvältä! // Ainakin hyvä yritys leikkiä ahkeraa opiskelijaa - iltaluento kahvin voimalla.
PicMonkey Collagepas5 PicMonkey Collagepas6
Oltiin tyttöjen kanssa ahkeria ja tehtiin pari viikkoa sitten yksi verkkokurssi loppuun. Hyvä me! // Ei oo kyllä valittamista näissä aamulenkkimaisemissa. // Even, Vilman ja Jennin kanssa vähän sitseilemässä. Teemana oli When I Grow Up. // Rokkarin selfiehetki. // Käytiin sitsien jälkeen vähän viihteellä - mukava ilta oli kaikin puolin! // Seuraavana päivänä oli vähän väsyneempi fiilis - itse kullakin.
PicMonkey Collagepas7 PicMonkey Collagepas8
Crossfit-kurssikin ehti loppua jo! Paljon tuli opittua lyhyessä ajassa. // Mä oon tullut siihen tulokseen, että mä toimin aurinkoenergialla. Mua ei meinaa saada pysymään poissa lenkkipoluilta, kun sää näyttää tältä.  // Käytiin Coran kanssa kuvailemassa yksi lauantai. Sen jälkeen oli kahvittelun vuoro! // Vietettiin Oliverin kanssa rentoa lauantai-iltaa. Tuosta kaverista on paljastunut aikamoinen sylivauva. // Yhdellä aamulenkillä kävin vihdoin ja viimein Utran saarilla - kiva mesta, johon pitää mennä uudelleenkin! // Hitaat aamut ja aamupalat - rakkaus.
PicMonkey Collagepas9 PicMonkey Collagepas10
Meillä alkoi tässä pari viikkoa sitten luonnontieteet ja voin sanoa, että tällainen kyseisiä aineita vieroksuvakin tykkää. Meillä on tosi kivat proffat ja ainakin tähän mennessä hommat on selitytty ihan yleistajuisesti. // Säässä ei ole ollut juurikaan moitittavaa. // #teamsmurffina menossa salille. // Olin mun ekassa oikeassa WODissa (Crossfitin päivän treeni) viime maanantaina. Vaikka se veti aika nöyräksi, on siellä tullut käytyä aina uudelleen ja uudelleen. Mä tykkään siitä meiningistä! // Aloitin katsomaan Koston viimeistä tuotantokautta viime viikolla. Enää ois muutama jakso jäljellä! // Fysiikan tunnin tutkimuksia.
PicMonkey Collagepas11 PicMonkey Collagepas12
Hymyilyttää, koska loma = ei läsnäoloa yliopistolla. // Loma ei tosin meillä tarkoita aina samaa kuin täysi tekemättömyys. Kouluhommia mä tein pari päivää ihan lomallakin. Mut pidin mä neljä päivää aika täyttä lomaakin! // Käytiin äidin kanssa Kuopiossa pyörähtämässä, käytiin kahvipaussilla SalaCavalassa. // Leffassa again - käytiin katsomassa Outolinnun uusin osa. Oli mun mielestä hyvä :) // Take Away sushia - nams! // Kävin pari kertaa tekemässä WODia loman aikana kotikotisalilla. Yhtenä päivänä kokeilin treenin yhteydessä mun maastavedon ykkösmaksimia - 100 kg nousi. Oon ihan tyytyväinen :)PicMonkey Collagepas13 PicMonkey Collagepas14
Tein pääsiäisenä elämäni ensimmäistä kertaa porkkanakakkua. Onnistui tosi hyvin ja täytyy kyllä tehdä toistekin. Mulla ois vielä pieni pala jääkaapissa odottamassa syöjäänsä.. :) // Kummallakohan on kovempi ikävä - mulla vai kissoilla? // Fruitie-addikti ilmoittautuu. Mun on saatava Jungle Juicen fruitieta aina kun käyn Kuopiossa. Parasta ikinä. // Pääsiäisen menuun kuului uusia perunoita, parsaa ja savustettua lohta - en valita. Oli todella hyvää! // Maisemia kotikodin ikkunasta. Näihin maisemiin palailen jälleen kolmen viikon päästä. // Eilen matkalla takaisin Joensuuhun. Ei edes harmittanut tulla, koska on ihan huippuja suunnitelmia luvassa!

Että sellaista koostetta tällä kertaa! Ehkä mä voisin oikeesti rueta tekemään näitä vähän useammin, ettei aina olisi hirveitä maratoneja...

Ei kommentteja