TIISTAIN PIKAMOIKAT

MDSC_0592 MDSC_0604 MDSC_0613 MDSC_0615
farkut Vila // toppi Primark // farkkupaita H&M // kello Ur&Penn // tennarit Converse // kaulakoru Kalevala

Moikka kaikille! Ajattelin tulla hihkasemaan tänäänkin elonmerkkejä tänne. Tämä päivä (ja samoin eilinen) on mennyt ihan hirveetä kyytiä ohi. Kaava "norssille-salille-kotiin tekemään tehtäviä" on tullut tutuksi. Mä oon tietyllä tavalla hyvin onnellinen, että harkka loppuu tällä viikolla. Vaikka mä viihdyn todella hyvin, on se raskasta - ainakin verrattuna meidän normaaliin opiskeluun. Äsken sain kouluhommat tältä illalta pakettiin ja kohta olisi tarkoitus saada ruokaa lautaselle.

Tämä asu on marinoitunut hieman kauemmin tuolla varastoissa. Nämä kuvat otettiin nimittäin viime TAMMIKUUSSA Porvoo-visiitillä. Whaat? Ihan kuin nää ois otettu eilen - ainakin siltä musta tuntuu. Näistä kuvista huomaa sen, kuinka paljon mun hiukset on kasvanut... Toisaalta mä viihdyn taas vaihteeksi tässä hieman pidemmässä, mutta toisaalta tuollainen hieman lyhempikin houkuttelisi... :)

Mutta nyt sitä ruokaa, ei tätä ajatuksenjuoksuttomuutta kestä kukaan!

P.s. Oisko liikaa pyydetty, että sataisi ihan kunnolla lunta - mä oon niin väsynyt tähän harmauteen (esimerkiksi tänään nukuin tunnin päikkärit, mikä ei oo mun tapaista). Tänään onneks paisto hetken aurinko - harmi vaan, että olin silloin sisätiloissa... 

Ei kommentteja