KESKIVIIKKOISET KUULUMISET

Heipä hei, pitkästä aikaa!

Mun aktiivinen bloggaustahti sitten lysähti niin yllättäen kuin se alkoikin. Epäaktiivisuudelle on tosin syykin: porukoiden muutto uuteen kotiin. Mä oon ollut muuttotohinoissa mukana viime perjantaista asti, joten varmaan sanomattakin selvä, etten ole konetta ehtinyt avata. Muuttoa vielä on hidastanut mun vanhempien sairastelut, joten koko ajan mennään vajaamiehityksellä. Jospa tämä muutto olisi jouluun mennessä ohi?

Mutta mutta. Tänään olisi vähän vuorossa muuttotouhuista poikkeavaa menoa, koska mä lähden pikasesti käymään vielä Joensuussa hoitamassa asioita. Illalla olisi vielä vuorossa JVG:tä, ai että! Kunnon vuorokauden "loma". Huomenna palailen sitten savoon joulu"loman" viettoon.

Mutta nyt mulla ei oikeen runosuoni pulppua yhtään enempää, joten asukuvia eetteriin!
mDSC_4144 mDSC_4146 mDSC_4203
farkut Kappahl // paita H&M // pörrötakki GinaTricot // kello Champion // nilkkurit Skopunkten

Ei kommentteja