#TB LOKAKUISEEN HELSINKIIN

PicMonkey Collagehesasyksy15 mDSC_2588
farkut Kappahl // t-paita, farkkupaita ja kaulakoru H&M // tennarit Vans // kello Kultajousi

Hyvää torstai-iltaa sinne ruudun toiselle puolelle! Itselläni tässä torstaissa ei tosin ole ollut juurikaan hurrattavaa - muhun iski eilisen aikana jokin ihme flunssapöpö, minkä ansiosta mä en saa tällä hetkellä kunnolla henkeä ja mun kurkussa asuu minikaktus. Että kivat. Ja voin vannoa, että eiliset erkka-pikkujoulut ei parantanut oloa yhtään :D

Koska mun vapaapäivä on sisältänyt vaan paljon nukkumista ja PLL-maratonia, ajattelin heittää ruutuun asukuvat lokakuiselta Helsingin reissulta. Tuollahan oli melkein kesä sillloin! Lämmintä oli varmaan lähelle 20 astetta, aurinko paistoi ja tuossa asussa tarkeni vallan mainioisti ilman takkiakin.

Mutta koska mun tämänhetkinen olotila vastaa sitä, että mulla on aivojen tilalla sahanpurua, jätän tämän(kin) postauksen lyhyeksi ja ytimekkääksi. On varmaan kaikkien puolesta parasta, että mä painun tuonne sohvan nurkkaan takaisin tuon Nessu-paketin kanssa!

Eli se on moro, nyt!

Ei kommentteja