AAMUTAKISSA

mDSC_4345 mDSC_4347 mDSC_4369 mDSC_4422
farkut Kappahl // toppi BikBok // neuletakki Cubus // nilkkurit Skopunkten // kello Champion

Kotikotona ollaan taas ja muutto jatkuu! Jos hyvin käy, viime yö oli viimeinen mun lapsuuskodissa vietetty. Tänään olisi siis paljon tehtävää... Eilen iltasella käytiin vähän siivoamassa uutta taloa, jotta tänään pääsisi mahdollisimman nopeasti roudaamaan huonekaluja paikoilleen. Tavaraa me ollaan roudattu jo monta päivää, mutta tänään olisi vuorossa siis huonekalut (ja ne loput tavarat...).

Tuosta asusta sen verran, että mä tykkään tosi paljon! Tuo neuletakki toi mulle ensimmäisenä mieleen aamutakin, ja tuon viban takia olin aluksi jättämässä sitä kauppaan. Mutta onneksi en jättänyt - mä oon lähestulkoon asunut siinä tämän syksyn! Kuin mukava vaatekappale voi päällä olla?

Nämä kuvat ovat muistaakseni eräältä viikonlopulta, kun lähdettiin porukalla käymään elokuvissa. Silloin oli vähän lunta, kuten on itseasiassa nytkin! Kunpa tuo lumi säilyisi jouluun asti!

Mutta nyt mä lähden syömään pikaisen aamupalan ennen kuin alan pakkaamaan tavaroita!

Ei kommentteja