6 x MINÄ EN

mDSC_0319
x Minä en pysty juomaan kovin makeita juomia - esimerkiksi makeat mehut, siiderit yms. - ei uppoa. Tämä tuntuu sinäänsä jännältä, koska juon kuitenkin Coca colaa tai joskus jopa energiajuomia...
x Minä en syö "sattumakeittoja" paria poikkeusta lukuunottamatta. Pehmeät keittojuurekset on aina ällöttänyt mua, enkä saa niitä nieltyä. Sosekeitot sen sijaan on mun mieleen!
x Minä en juuri koskaan syö eineksiä.
mDSC_0328
x Minä en osaa maksaa käteisellä, vaikka sitä minulla olisi. Kortti on niin vaivaton.
x Minä en voi sietää sitä, että kalenteri on sotkuinen. Oon eräänkin kerran siistinyt kalenteria "leikkaa-liimaa" -menetelmällä muuttuneiden aikataulujen takia.
x Minä en tykkää yhtään tositv-ohjelmista.
mDSC_0353
neule H&M // takki BikBok // farkut GinaTricot // sukkahousut BikBok // kengät Adidas

Sunnuntain kunniaksi vähän vanhempaa asua arkistojen kätköistä (viime keväältä) ja muutama "minä en" -fakta. Toivottavasti teidän viikonloppu on ollut mukava! :)

4 kommenttia

  1. Hauska postaus ja kivaa tutustua sinuun paremmin tätä kautta.. pitääkin ihan miettiä mitä juttuja itsellä on liittyen tohon "Minä en".

    VastaaPoista
  2. kiva idea ja toteutus tässä! Ehkä joskus itsekin voisi kirjoittaa jonkun tälläisen postauksen. Tuli ihan ikävä kesää noista kuvista 😍

    VastaaPoista
  3. Minäkin tykkään syödä keittoni soseena. Sama pätee myös jugurttiin, en tykkää sattumista :D Tulipa näistä kuvista keväinen fiilis! Kaunis asu!

    Mukavaa maanantai-iltaa!

    VastaaPoista