YSTÄVÄKIRJASSA MINÄ

Bongasin keväällä monesta blogista kivan "ystäväkirjassa minä" -kyselyn ja talletin sen silloin välilehtiin odottamaan otollisempaa aikaa toteutukselle. Nyt olisi sen aika! Blogiin on viime aikoina eksynyt monta uutta lukijaa/vierailijaa, joten olisi ehkä aika kertoa vähän itsestä :)
mDSC_0451
Nimeni on... Heidi Karoliina Auvinen.
Jotkut tosin kutsuvat minua... Heetiksi ja Hempaksi (=vanhemmat, kun olin nuorempi). Nykyään mulla ei juurikaan ole lempinimiä.
Oon syntynyt... 3.6.1995 klo 02.23 Kuopiossa.
Pienenä olin varma, että minusta tulee... eläinlääkäri. Onneksi ei tullut, sillä en kestä eläinten kärsimystä yhtään.
mDSC_0444
Kolme parasta piirrettä minussa on... periksiantamattomuus, lojaalius ja optimistisuus.
Lähitulevaisuudessa suunnitelmiini kuuluu... nauttia kesästä vielä kun sitä on jäljellä (kolme viikkoa kesälomaan!). Tuleva vuosi tuo toivottavasti tullessaan kandin kirjoittelua yliopistossa, ehjiä treenikausia Crossfitin ja juoksun parissa sekä astetta isomman tatuointiproggiksen alulle saattamista. Ulkomaillekin olisi kiva lähteä, mutta katsoo nyt, mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
Suosikkikaupunkini on... kotimaassa Helsinki, Kuopio ja Joensuu, koska kaikki ovat omalla tavallaan minulle "koteja". Ulkomailta mieleeni nousi ensimmäisenä Lontoo, Pariisi ja Madrid.
Suosikkibiisini... tällä viikolla on ollut Jenni Vartiaisen uusin sinkku "Se oikea" - sitä on tullut luukutettua aikalailla repeatilla. Treenatessa luureista on kuulunut eniten Fall Out Boy, Turmion Kätilöt ja Amaranthe. Oon musiikin suhteen aika kaikkiruokainen :D
Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on... tällä hetkellä Trattoria Sorrento Kuopiossa. Oon käynyt siellä vain kerran, mutta ruoka oli ihan taivaallista! Ekalla kerralla testiin päätyi Vota Antonio-pizza, joka oli yksi parhaista syömistäni pizzoista ikinä. Toinen lempparipizzeria on Skiffer ja siellä heidän mansikka-vuohenjuustopizza! Tykkään myös tosi paljon hyvästä sushista (esim. Sushi Bar + Wine, Sushi Panda...), hyvästä pastasta (esim. Vapiano), wokeista (esim. Hyve&Pahe). Riittäähän näitä...
mDSC_0437
Suosikkijuomani on... alkoholittomista raikas, kylmä vesi ja Coca Cola Zero. Alkoholillisista varmaankin Somersbyn omenasiideri. En pidä päärynäsiideristä ollenkaan.
Suosikkisarjani just nyt on... Game of Thrones. En malta odottaa uusinta kautta! Viime aikoina on tullut tuijotettua myös Masterchef Australiaa ja Twin Peaksia.
Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on... Lancomen meikkivoide (Teint Idole Ultra Wear) ja Smashboxin meikinkiinnityssuihke (Photo Finish Primer Water). Ihan parasta! Tykkään myös tosi paljon erilaisista huulipunista/-kynistä, vaikka käytänkin niitä arkena melko laiskasti.
Suosikkisovellus puhelimessani on... Snapchat ja Instagram. Myös WodConnectissa tulee vietettyä tuhottoman paljon aikaa...
mDSC_0472
Mitä pakkaan mukaan matkalle? Passi, lompakko ja kamera. Vähän vaatetta, treenikamat ja päivittäiset kosmetiikka- ja hygieniatuotteet. Tavoitteena on pakata mahdollisimman kevyesti, vaikka useasti lähtee kyllä mopo keulimaan...
Mitä teen kotona, kun kukaan ei näe? Rötvään treenikamoissa tekemättä mitään, katson sarjoja, jammailen musiikin tahtiin (saatan jopa laulaa luikauttaa, jos oon tarpeeksi hyvällä tuulella!)... Mä rakastan laulamista (kun kukaan ei näe/kuule!).
Viimeisin sisustusostokseni on... uudet pöytätabletit ja sisustuskori. Nää tuli tarpeeseen ja olinkin etsinyt sopivia tovin!
Viimeisin Whatsapp-viestini on... "Eli ilman rabiesta? Niin minäkin mietin." (Keskusteltiin äidin kanssa kissojen rokotusajan varaamisesta).
mDSC_0484
Paras tapa tuhlata 50€? Treenivaatteisiin, ruokaan tai tatuoinnin pesämunaksi.
Bravuurini keittiössä on... pastaruoat, salaatit, sämpylät, muffinsit ja hyydytettävät juustokakut. Vaikea nimetä yhtä. Mä rakastan laittaa ruokaa!
Perjantai-illan herkuttelua varten ostan kaupasta... suklaata, coca cola zeroa ja jäätelöä.
mDSC_0486
farkut GinaTricot // t-paita Levi's // nahkatakki BikBok // sukkahousut H&M // kengät Adidas

8 kommenttia

  1. Tää oli kiva idea postaukseen. Oma suosikkikaupunkini, yksi niistä, on myös Lontoo <3 Ihania kuvia susta tässä, kiva tyyli. :)

    VastaaPoista
  2. Tämäpä oli kiva postaus! Lapsena ystäväkirjat oli ihan parhaita!

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään ihan supea paljon tällaisista postauksista,joten tää pitää ehdottomasti laittaa toteutukseen! :D ihania asukuvia tässä postauksessa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään aina lukea tällaisia postauksia. Kiitos :)

      Poista
  4. Minä tein kans tämän jokin aika sitten! Nää on kivoja ja on aina mielenkiintoista tietää enemmän kirjoittajasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä käydä lukemassa se sinun postaus! Kiitos :)

      Poista