#DAYOFF

mMDSC_0073 MDSC_0085
farkut GinaTricot // paita Monki // kengät Adidas

Tänään...
x oli vapaapäivä
x puin ylläolevan rennon vapaapäivä-kombon päälleni. Varsin ajankohtaisia asukuvia siis (harvinaista minulta!)
x testasin ensimmäistä kertaa Essencen Matt Matt Matt-huulipunaa sävyssä 04. Tää oli tosi hyvä ja kestävä hintaisekseen (~3€).
x kävin eläinlääkärissä kolmen kissan kanssa. Perus rokotus/tarkistuskäynti onneksi. Matkalle antoi jännitysmomentin se, että mukana oli yksi äärimmäisen autokammoinen (meidän 15v. vanhus). Matka meni onneksi tosi hyvin ilman ikäviä ylläreitä!
x olen ollut tyytyväinen, kun mun oikea jalka on ollut ok. Siinä on ollut viime lauantaista asti aika ikäviä tuntemuksia välillä (tuossa säären sisäosassa (?)). Liekkö tärähdellyt liikaa (tuntuu lähinnä juostessa tai hyppiessä). Saa nähdä, jääkö tän viikon juoksulenkki väliin...
x olen vaappunut kuin ankka. Mulla on jalat aika jumissa alkuviikon kahdesta jalkapainotteisesta treenistä.
x tein jälkkäriksi apple crumblea meidän aussi-tutun ohjeella. On se aina vaan niin hyvää!
x sekosin Citymarketin hiustenhoitohyllyllä ja ostin yhteensä kuusi purkkia tarjouksessa olluita Garniesin Response-sarjan shampoita ja hoitoaineita. Kyllä, luitte oikein. Hups. (Toivottavasti ovat hyviä!)
x sain soiton pomolta, että menen huomenna aamuvuoron sijaan iltavuoroon. Ei haittaa - saanpahan vapaan aamun (eikä tarvitse nousta niiiin aikaisin!)
x löysin pitkästä aikaa kaupasta Classicin valkosuklaa-salmiakki -jäätelöä. Parasta 
x aion katsoa vielä muutaman jakson Twin Peaksin toista tuotantokautta - en ole ihan vakuuttunut, mutta kyllä, olen silti koukussa.

Sellainen vapaapäivä tällä erää! Loppuviikosta vuorossa olisi kolmen illan työputki (#jaksaajaksaa).

8 kommenttia

  1. Kiva postaus. Mukavan näköinen tuo arkiasusi. Hyvä että kirjoitat noin henkilökohtaisesti.

    VastaaPoista
  2. Mä rakastan sitä tunnetta mikä jaloissa on kunnon jalkatreenin jälkeen! Tuntee tehneensä jotain! :D Ja kivan näköinen vapaapäivä asukokonaisuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä fiiliksestä, mutta kunnon jumeja ei ole kyllä ikinä ikävä... :'D

      Kiitos!

      Poista
  3. Tykkään yhdistää raitapaitoja revittyihim boyfriend-farkkuihin! Juuri eilen oli sama combi pääklä :-D

    Ps. I feel you, mulla on kiukutellut oikea olkapää, ei tarvi kauheesti treenata...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raidat <3

      Vammat on kyllä niin syvältä... Just tänään venäytin (tms) mun nivusen treenatessa... Nice (not).

      Poista
  4. Kuulostaa mukavalta vapaapäivältä! Ja tykkään tuosta sun rennosta, mutta klassisesta asusta! Toimii!

    VastaaPoista