HEMPEÄÄ

Koska tämä lauantai menee hempeissä häätunnelmissa hyvien ystäviemme häissä, voi ihan hyvin mielin kirjoitella näistä hempeän aniliineista palmikkosukista.

Kuten olen jo aiemminkin kirjoitellut, mun neulomisinto on ollut enemmän kuin hukassa tämän vuoden aikana. Ei oikein huvita tehdä ja tarttua puikkoihin. Jos muistan oikein, tämän vuoden aikana olen saanut vain yhden sukkapari tehtyä... Mä niin toivon, että neulomisinto tekee paluun nyt syksyn tullen!
mDSC_0363
Nämä sukat valmistuivat jo aikapäiviä sitten viime vuoden puolella. Nämä kuvat on siis odottaneet tovin jos toisenkin julkaisua...
Lankana näissä käytin Novitan 7 Veljestä sävyssä aniliini. Puikkoina vakkarit elikkäs 3,5 mm bambut. Ohjeen löysin joskus taannoin muistaakseni Pirkanmaan Kotityö Oy:ltä, josta tein sitten oman sovelluksen (ohjetta en tähän hätään löytänyt netistä). Lankaa kului ~38 koon sukkiin 116 grammaa.

8 kommenttia

  1. Itse tykkäsin lapsena neuloa, mutta nyt se on jäänyt. Se oli tavallaan aika rentouttavaa! :)

    Taru
    stuffabout.fitfashion.fi

    VastaaPoista
  2. Kauniit ja ihanan väriset sukat. Taitavasti kudottu. Minä olen kutonut viimeksi about 20 vuotta sitten. Olen surkea käsistäni ja ihailen teitä näppäriä käsityöihmisiä.

    VastaaPoista
  3. Söpöt sukat! Nyt alkaa olemaan jo illat pimeitä ja kylmiä ja tosiaan tekee mieli kutoa.

    VastaaPoista
  4. Vitsi, miten kauniit! Mäkin haluan tuollaiset syksyksi ja talveksi! Omat taidot ei riitä, joten täytyy vain toivota, että mummo ehtisi tekemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nämä oli onneksi tosi helpot tehdä :)

      Poista