WELCOME TO THE JUNGLE

mDSC_8574 mDSC_8579 mDSC_8597 mDSC_8640
shorts GinaTricot // top BikBok // bag Cubus // watch Ur&Penn // shoes Skopunkten // sunnies H&M

Kävin eilen pitkästä aikaa kampaajalla. Mitään radikaalia ei tehty, mitä nyt 5 cm lähti latvoista pois. Mulla on aikomuksena kasvatella näitä, joten siksi näin hillitty lopputulos. Mä oon myös tosi laiska (=taitamaton) laittamaan hiuksia, joten simppeli se olla pitää. Se on jännä juttu, kuinka vähästä voi tulla niin freesi olo! Pitäisi ehkä käydä hiukan useammin kampaajalla - viime kerrasta kun alkoi olla jo vuosi.

Idea eilisen asuun syntyi siitä, kun löysin nuo leopardishortsit kaapin perukoilta alkuviikosta siivotessani kaappeja. Kokonaisuudesta tuli kivan hillitty, kun siihen lisäsi mustia osia. Hillitty tai ei, mulle tuli kuitenkin noista shortseista mieleen viidakko, kuten otsikostakin voi päätellä. Ihan kiva helleasu.

Mutta nyt mun pitää oikeesti rueta vähän kiirehtimään: mä istun tällä hetkellä yöpuku päällä ja aamupalalautanen nenän edessä keittiössä. About tunnin päästä pitäisi olla valmis lähtemään kohti Kuopiota ja rockin ensimmäistä päivää... Seuraavaan kertaan siis!

Ei kommentteja