HEI HEI MITÄ KUULUU?

Eipä ole tullut taas pariin viikkoon kirjoiteltua. Syytän tuota pahaista kiirettä, joka on käynyt kylässä vähä turhan tiheästi tässä viime aikoina - viime viikollakin mulla oli kahden eri kurssin päättötyön deadline ja tenttiinkin pitäisi ehtiä jossain välissä lukemaan ja äikän portfoliokin vaatisi työtä.... Niin, sanoinko jo, että kiire?
mDSC_2291
No, mitä muuta opiskelijaelämään kuuluu? No, ei väsymystä kummempaa. Opiskelu on uuvuttavaa, mutta kivaa. Vaikka oon varmasti tosi rauhallinen tyyppi (=en juo välttämättä viikottain mitään miestä vahvempaa) on nämä opiskelijaelämän sosiaaliset kuviot hieman uuvuttavia - kun en ole tottunut näin sosiaaliseen elämään. No, ei mitään - en valita. Kivaa tää on! Tälläkin viikolla mä miittailen neljää eri ihmistä kahvittelun, kuvailun, leffan, you name it, merkeissä. Eikös sitä sanota, että vierivä kivi ei sammaloitu?
PicMonkey Collage nahkahame
Mulla ois tällä hetkellä ihan tuhat ideaa tänne blogiin - saa nähdä, milloin mä saan ne puskettua teille ulos! Pitäisi kirjottaa muuttofiiliksiä, opiskelufiiliksiä ja yksinasumisfiiliksiä... Ja on noita asujakin kertynyt varastoon muutama... Ja kävin minä päivän miniretkellä tuolla etelämmässäkin... Niin, ja vaihtoihan mun hiuksetkin tässä väriä pari viikkoa sitten - back to black, voisi sanoa... Huh huh - hikihän tässä meinaa tulla! Blogi on vaan viime viikkoina jäänyt harmittavasti opiskelun ja elämän jalkoihin - mun vuorokausi on koostunut liikunnasta, opiskelusta, kavereista ja liian vähistä yöunista. Yritä siinä sitten blogille keksiä joku rako (ilman, että yöunet enempää kärsii!).

Mutta mutta, hyvää siis kuuluu - kiire on, mutta uskon sen kuuluvan asiaan. Nyt viettelen vapaapäivää - aamulla nukuin piiitkään (10h yöunet on aika luksusta normaaliin 4-6h verrattuna...), kävin lenkillä ja kuvailin vähän ylimääräistä tavaraa FB-kirpparille myyntiin. Kohta voisi aloittaa päivän opiskelu-urakkaa aamupalan ohessa.
mDSC_2336
Asusta sen verran, että keinonahkahame on uusi (tämän syksyn löytö BikBokista) ja mä tykkään siitä ihan älyttömästi! Kollari on viime talven hankinta H&M:ltä ja Vansit on vansit - mun nykyiset luottokengät.

Nämä kuvat on napsittu pari viikkoa sitten, kun oli kotikotona käymässä. Käväistiin äidin synttärin kunniaksi leffassa ja samalla napsittiin nämä kuvat Puijolla. Mä tykkään <3

Mutta mukavaa keskiviikon jatkoa sinne ruudun toiselle puolelle ja palaillaan asiaan mahdollisimman pian :)

Ei kommentteja