ARKISTA

Mulla oli joskus aikoinaan sellainen ajatus blogin suhteen, että tänne laitetaan vain ne kaikkein hienoimmat asukuvat - sellaiset joita on mietitty tunteja vaatekaapin edessä. Asukuvien tulisi olla sellaisia tosi hienoja, täynnä hienoja ja uusia vaatteita.

Nykyään mä oon varmaan tuollaisen ajattelun irvikuva - mitä sitä kieltämään, että mä viihdyn hyvin yksinkertaisissa asuissa, sellaisissa, joissa arki on hyvä viettää. Jos ajattelisi, että kuvat ottaisi vain niistä kaikkein hienoimmista asuista, ei niitä kuvia lopulta olisi ollenkaan, koska välttämättä (ainakaan omalla kohdalla) sellaiset hienoimmat asut eivät ole arkiasuja eli niitä ei näe usein.

Silti mun tyyli on hyvin laaja - välillä on farkkua, hametta, mekkoakin. Väriä ja mustaa. Usein kuitenkin päädyn farkkuun ja johonkin mukavaan yläosaan. Joka tapauksessa, mun pointti oli seuraava: jokainen näyttää kauniilta sellaisessa asussa, jossa viihtyy ja tuntee itsensä itsevarmaksi. Elämä ei ole aina juhlaa, mutta arkeenkin voi tuoda vähän luksusta omalla ajattelutavalla: mä kelpaan tällaisena kuin olen.

Summa summarum: mun mielestä on siis ihan okei postailla blogeihin ihan niitä arkisia asuja - arkeahan se suurin osa elämästä on.

Tämän vuodatuksen lopuksi on hyvä postailla ihan vaan arkiset asukuvat loppukesältä:
PicMonkey Collagearkinen
boyfriend-farkut GinaTricot // toppi Espanjasta // tennarit Vans

Ei kommentteja