AT WORK

Kuten mä oon täällä blogissakin varmaan maininnut, mä aloitin uudessa työpaikassa syyskuun alussa. Oli aika jättää kesätyö kyläkaupalla ja suunnata takaisin kouluun, tällä kertaa henkilökuntana.

Mä siis aloitin Varkaudessa Lehtoniemen ala-asteella koulunkäynninohjaajana. Työn sain työkkärin kautta ja tarkoitus olisikin kartuttaa työkokemusta kuuden kuukauden ajan. Työkokemusta mä tarvitsen siihen, että varmistun siitä, että opettajan ammatti on minulle se oikea ja jotta pääsisin tulevaisuudessa opiskelemaan itse OKL:ään. Viime kesänä kun ne mulle suoraa sanoi, että jos olisi työkokemusta edes vähän, tilanne olisi parempi.

No, miltä on työ on tuntunut? Nyt mulla on siis sellainen 1,5 kk takana ja voin sanoa, että tykkään tosi paljon. Kyllä tää on mun ala - mä tuun siitä joka päivä vaan entistä varmemmaksi. Mikään ei voita sitä tunnetta, kun oppilas oppii jotain uutta, sitä riemua. Toki tää mun tänhetkinen työtilanne on kesään verrattuna rahallisesti paljon huonompi - mun tulot tippui vajaaseen puoleen. Mutta en valita, nytkin mulla jää rahaa säästöön ja mä saan tehdä työtä, josta mä tykkään ja työkokemusta, josta mä todella hyödyn. Koen tämän sellaisena WINWIN-tilanteena.
DSC_0022MUOK
DSC_0008MUOK
DSC_0009MUOK
farkut Vila / collagepaita Kappahl / kaulakoru Ur&Penn / villasukat DIY / tennarit Converse

Muita työkokeilulaisia, kokemuksia?

Jos teille heräsi kysymyksiä työkkärin työkokeilun suhteen, kysykää rohkeasti! Yritän parhaani mukaan vastata. :)

Muttamutta... Näillä näppäimillä mulla alkaa ensimmäinen OIKEA loma 6,5 kuukauteen!

Ei kommentteja