WINDY JOENSUU

mDSC_5717 mDSC_5699 mDSC_5670 mDSC_5721
farkut Lindex // paita New Look // takki Cubus // kengät Nike Free 5 // kello Champion // aurinkolasit H&M

Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua sinne ruudun toiselle puolelle!
Ajattelin tulla pikaisesti kirjoittelemaan tänne ennen kuin lähden käymään yliopistolla viikon viimeisessä lähiopetuksessa.

Mitäs teille kuuluu?
Mulle kuuluu ihan hyvää, mitä nyt ärsyttävä yskä on majoittunut mun elimistöön. Ensin tämä salakavala tauti alkoi ihan vain pienellä köhinällä, mutta on nyt viikon kuluessa äitynyt jo ihan kunnon yskäksi. Päätin sen takia jättää tän päivän Crossfitin väliin ja kävinkin aamulla hyvin kevyellä aamulenkillä. Loppuviikko meneekin sitten ihan huiliessa kotona treenien puolesta. Jospa tämä olisi ensi viikolla jo ohi! Ainakin toivoa sopii, sillä mä vedän vuoronperään suklaata, inkiväärishotteja ja lisävitamiineja - ehkä joku niistä tehoaa..?
Opiskelujen suhteen menee ihan hyvin: mulla on enää kolme kurssia työn alla ennen kuin "kesäloma" ja kesätyöt alkaa. Toki kesälläkin mä opiskelen - suunnitelmissa on tenttiä yksi aika iso kirjapaketti kesäkuussa. Sitten alkaisi mun akateeminen loma!
Mun viikonlopusta on tulossa ihan kiva: luvassa on tänään Coran tuparit ja loppuviikonloppu sitten ihan huilia kotona - ehkä vähän opiskeluakin. Saa nähdä, mihin meikän voimavarat riittää.

Ylläolevat kuvat on about puolentoista kuukauden takaa eräältä tuuliselta päivältä, kun käytiin Coran kanssa hieman kuvailemassa. Ihan kivoja kuvia saatiin aikaiseksi tuulesta huolimatta!

Mutta nyt mun pitää mennä, etten myöhästy bilsan harkasta - se on adios!

Ei kommentteja