WEEK 13

Koska mun viimeaikaiset Snapchat/puhelinkuva-postaukset ovat olleet sarjassa maratoneja, ajattelin, että olisi varmaan oikeasti järkevämpää postailla niitä useammin. Mä oon aina tykännyt viikkokoosteista (ainakin muiden blogeissa), joten kokeillaan tällaista. Ajattelin siis tehdä näitä 1-2 viikon välein, riippuen ihan siitä, kuinka paljon kuvia puhelimeen on kertynyt.

Koska mä postailin vasta vajaa viikko sitten viimeksi Snapchat-juttuja, jäi viikko 13 vajaaksi. Se ei silti näkynyt kuvamäärässä, joten omistetaan sille ihan oma merkintä!
PicMonkey CollageWEEK13
Ensimmäinen kuva on keskiviikkoillalta, kun mun yksinkertaisesti teki mieli jotain hyvää. Mä muistin, että olin laittanut joskus pakastimeen pari banaania - niistä saa tosi hyvää banaani"jäätelöä". Suosittelen - vie makeanhimon heti pois. // Torstaina meillä alkoi uusi opintojakso - taito- ja taideaineet eli tuttavallisemmin kutsuttuna TATA. Tämä eka opintojakso keskittyy ihan vaan aineiden pedagogiseen puoleen, joten luvassa on luentoja luentojen perään. Onneks meillä on välillä aktiviteettiäkin (kuten kuvasta näkyy...). // Perjantaina aamu lähti käyntiin aamutreeneillä! Meidän boksilla on mahdollisuus käydä muutamana aamuna viikossa myös CF:n aamutreeneissä. Itse ainakin tykkäsin ja ajattelin ottaa tavaksi!
PicMonkey Collageweek13
Perjantai alkoi tosiaan maastavedoilla. Kuvasta voi päätellä, että treeni ei ollut kevyimmästä päästä... // Ilmoittauduttiin perjantaina Vappuleijonan metsästykseen - tulee kyllä huippu vappu: on J:n synttäreitä ymsyms.. :D // But first let me take a selfie. Mummi ja vaari tuli perjantaina Joensuuhun - tän näköisenä tuli lähdettyä syömään.
PicMonkey Collagewek13
Käytiin Amarillossa (ylläripylläri). Mun oli tehnyt jo pitkään mieli mun vakkariannosta (Chicken pocket), joten sellainen oli saatava! Oli hyvää - once again. Maistoin myös vaarilta sen tilaamaa villisikaa - sekin oli yllättävän hyvää. //  Eikös se ole ihan okei aloittaa munkki-kausi kuukautta ennen vappua? // Mun perjantai-ilta näytti pitkälti tältä.
PicMonkey Collageweekk13
Oliver - minun pieni tuima mies. // Tytöt tuli tosiaan lauantaina viettämään iltaa mun luokse. Pelailtiin Inkan aarretta, juotiin viiniä, syötiin hyvin ja katsottiin leffaa - ei hullumpaa siis! // Oliverkin halusi osallistua peliin.
PicMonkey Collageweeek13
Lauantai-illan safkat. Ei valittamista. // Sunnuntaina  näytin tältä, kun suuntasin kaupungille. // Lähdettiin tyttöjen kanssa aika extempore leffaan. Oltiin puhuttu jo jonkin aikaa, että halutaan mennä katsomaan Onnenonkija. Oli hyvä, vaikka en hirveesti kotimaisista yleensä välitä.

Sellaiselta näytti mun viime viikko (tai paremminkin sen viimeinen puolikas).

Ei kommentteja