POHDISKELUA

- Miks mun luonnonkiharat hiukset ei voi pysyä kiharana silloin kun mä haluan - kun uskallatkin näyttää niille harjaa ne suoristuu... Mutta on tuollainen pörrö anyways.
- Kävin muuten just kampaajalla - napsaistiin vähän huonoja pois. Väripurkin kaadoin ihan itse päähän - lopputuloksen voi nähdä alla. Ei paha, etten sanoisi! Astetta punaisempi kuin kuvittelin, mutta ruskea mikä ruskea. Ens kerralla ehkä astetta tummempaa?
MDSC_1743
- Mihin tämä kesä oikein hävisi? Äsken mä vasta kehuin, että mulla on "lomaa" vielä 7 viikkoa ja nyt ollaan jo menossa viimeisellä viikolla!
- Ensi tiistaina alkaa koulu - HUI! Niin, ja sunnuntaina se maisemanvaihdos. Mihin se lapsuus oikein katosi?
MDSC_1766
- Miks mä en osaa blogata reaaliaikaisesti? Nämäkin kuvat on melkein viikon vanhat. Ja uskokaa mua - paljon vanhempaa materiaalia on vielä tulossa paaaaljon.
- Muutenkin, ei mua haittaa, vaikka tää mun blogi on suurimmaksi osin asupäiväkirja. Mutta silti ois kiva oppia bloggaamaan muustakin kuin siitä, mitä laittoi päällensä sinä ja sinä päivänä. Pitäisköhän opetella tekemään ihan random-postauksia vaikka ihan vaan arkijutuista - kuvista, ajatuksista yms.?
MDSC_1776
- Miks muuttaminen on niin helkkarin kallista? Onneks se on kohta ohi - IKEA on rikastunut kyllä ihan kunnolla mun kustannuksella.
- Niin ja siitä IKEAsta - eräälläkin kerralla mä lähdin ostamaan sinne ihan simppeliä kynnysmattoa. No arvaattekos mikä unohtui? No just se matto. Kyllä mä kävin sieltä matto-osastolta sen hakemassa, mutta se katosi johonkin mystisesti ennen kassoja...
MDSC_1819
- Miks mulla on krooninen matkakuume? Ideoita on vaikka muille jakaa, mutta aikaa ja rahaa ei niinkään.
- Miks tatuointeihin jää koukkuun? Nimimerkillä tuhat ideaa...
MDSC_1820
shortsit Cubus // neule BikBok // kengät Adidas // kello Champion // kaulakoru Glitter

P.s. Mä tykkäsin tuosta asusta. Ja on nuo hiuksetkin ihan kivat :)

Ei kommentteja