LIEBSTER AWARD - KNITTER'S EDITION

Kiitos Illuusialle haasteesta! Tavoistani poiketen haastan seuraavat henkilöt: kaimani HeidinTepazun ja Hanna R:n. Vastailkoon muut vaikkapa samoihin kysymyksiin, sen verran kivat ne on!

Illuusia heitti minua seuraavilla kysymyksillä:

1. Kuinka paljon aikaa käytät käsitöiden tekemiseen viikossa tai jonkin muun ajanjakson sisällä? Riippuu hyvin paljon, välillä saatan tehdä parikin työtä viikossa, joskus saattaa mennä pitkään, etten puikkoihin tartu.
2. Mikä on ammattisi ja millainen oli opintopolkusi? Ammatiltani olen ikuinen opiskelija. Aloitan ensi viikolla opintoni Joensuussa - isona minusta tulee erityisopettaja!
3. Millaista musiikkia kuuntelet mieluiten? Nykyään menee aikalailla kaikki. Ennen olin nirsompi.
4. Mikä on mielestäsi onnistunein koskaan tekemäsi käsityö? Tosi vaikea sanoa! Hyvin harva valmistumiseen asti selvinnyt työ on epäonnistunut. Elikkäs vastaillaan tälleen yltiöpositiivisesti, että melkeinpä kaikki :)
5. Millainen oli suhtautumisesi käsitöihin peruskouluaikanasi? Mä innostuin käsitöistä kunnolla joskus ennen yläastetta. Innostuin lähinnä neulomaan (muutamaa virkkaus- ja ompeluhairahdusta lukuunottamatta). Sillä tiellä ollaan edelleen!
6. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Porukoiden luona (=kotikotona) asustaa neljä kissaa, itselläni on yksi kissanpoika, jonka esittelin tässä postauksessa.
7. Millaiset käsityöt ovat mielestäsi inhottavimpia tai ärsyttävimpiä tehdä? Ompeleminen - mä en vaan yksinkertaisesti tule toimeen ompelukoneen kanssa.
8. Missä toivoisit olevasi parempi? Neulomisessa voisi olla aina parempi. Olisi kiva, jos olisi rohkeutta kokeilla enemmän erilaisia ohjeita. Nykyään tulee liikaa jumitettua niissä tutuissa ja turvallisissa.
9. Jos saisit valita itsellesi jonkin supervoiman, mikä se olisi ja miksi? Kyky siirtyä paikasta toiseen - eikös sitä kutsuta teleporttaamiseksi? Mä rakastan matkustamista, joten tämä kyky olisi jees! En todellakaan haluaisi kykyä lukea muiden ajatuksia yms.
10. Oletko milloinkaan itse kehittänyt jotakin käsityöohjetta ja julkaissut sitä? En valitettavasti. Pari ohjeen tynkää olen itse rustaillut, mutta julkaisuun asti ne eivät ole ikinä päässeet.
11. Hamstraatko käsityömateriaaleja? Jos kyllä, niin mitä ja miten paljon varastoihisi on kertynyt? Lankaa. Ihan liikaa. Tänä vuonna mä oon ollut jonkin asteisessa lankalakossa ja oonkin ostanut vain 3 kerää! Varastoa on silti yli 20 kg...

Ei kommentteja