KARVAKORVA BLOGIN TAKAA

Nappasin CuriousNooralta - tai tarkennettuna Epulta - tällaisen hauskan lemmikkihaasteen, jonka kunniaksi pääsette hieman kurkistamaan, minkälainen nelijalkainen karvakorva muuttaa piakkoin mun kanssa Joensuuhun.
mDSC_1520
1. Olen Oliver-nimeä pikkuhiljaa totteleva kissanpoika. Rodultani olen 50% norjalainen metsäkissa ja 50% ragdoll - sellainen rento ja sosiaalinen hurjapää hurmuri.
2. Parhaat päikkärit nukun Heidin kainalossa. Mä oon sellainen oikea "perskärpänen" - seuraan ihmisiä joka paikkaan. Myös mun kissakaveri Madden vieressä nukuttaa hyvin.
3. Paras kaverini on ihan kaikki - mä oon ihan jokaisen kaveri!
PicMonkey Collage-oliver1
4. Jos saisin valita, ruokakupistani löytyisi aina jotain hyvää "aikuisten ruokaa". Mä en suostu syömään eri ruokaa muiden kissojen kanssa - muiden ruoka on aina omaa parempaa! Jätski on myös jees ;)
5. Kun minua pyytää tuomaan lelua, kannan omistajani eteen koristekukan (true story). Mä oon oikee kukkaispoika! No, leikin minä muillakin leluilla :)
6. Kotihiiri, agilitykiitäjä vai näyttelyiden palkintorohmu? Extreme kotihiiri. Mä viihdyn hyvin korkeissa paikoissa - norjalaista verta kun suonissani virtaa. Kotona on hyvä olla. Oon myös aikamoinen ninja ja tykkään säikytellä/hypätä muiden kimppuun nurkan takaa!
mDSC_1676
7. Mikä muisto tai tapahtuma on jäänyt pörröisestä elämästäsi parhaiten mieleen? Mun lyhyen elämän aikana ehkä muutto uuteen kotiin. Mutta kuulemma me muutetaan taas pian. Onneks mä saan tulla moikkalemaan mun kissakamuja usein!
8. Kenet blogosfäärin karvaturreista haluaisit tavata? Ketä niitä nyt ois..? Annika O.:n Luka-hauva voisi olla kiva painikaveri!
PicMonkey Collage-oliver2 Mau! Mukavaa maanantaita kaikille sinne ruudun toiselle puolelle :)

1 kommentti