THE LIEBSTER AWARD

Sain joskus vuosia sitten, jo vanhan blogin aikoihin, haasteen nimeltä The Liebster Award. Nyt, pari vuotta myöhemmin, sain saman haasteen uudelleen - kiitos Aadan ja Nooran! Ideana on siis tuoda enemmän esille blogeja, joissa on alle 200 lukijaa.

Itse olen sen verta laiska ihminen, että en ketään haasta - haasteen napatkoon siitä kiinnostuneet! :) Mainitkaa kuitenkin, että täältä olette haasteen napanneet!

Kirjoituksen kuvituksena toimii viimekesäisen veneretken kuvasaldoa.

Tällaisia kysymyksiä mulle heiteltiin:

-Mitä teit tunti sitten? Pakkasin Helsingin reissun kamoja ihan hullun raivolla - mä inhoan pakkaamista.
-Asia jota ilman et voisi elää? Varmaankin kännykkää :D Oon ihan addikti. No, en voisi elää ilman perhettäni ja kissoja.
-Lempihedelmä? Tällä hetkellä parhaiten maistuu nektariini ja banaani.
-Jos aloittaisit uuden blogin niin millaisen? En oo oikeen varma, tämä on ihan hyvä :)
-Lifestyleblogi vai joku muu? Lifestyle ja tyyliblogit on parhaimpia.
-Lempiblogi? Annika O, And then she grew up ja Mungolife tuli ekana mieleen - ihan parhaita!
MDSC_0300
-Lempijuoma? Vesi on hyvä. Coca cola zero on myös tässä huushollissa kovassa kulutuksessa.
-Mitä teet huomenna? Istun bussissa neljä tuntia (Hesaan!). Varmaan palloilen (ja eksyn?) ympäri Helsinkiä.
-Millaisen kameran haluaisit? Joku hieno ammattilaistason Nikon ois tosi jees. Jos vaan osais kuvata kunnolla...
-Monta kuvaa blogisi postauksissa on keskimäärin? Riippuu postauksesta - ehkä 1-5?
MDSC_0304 -Jokin asia blogin pitämisessä joka saa sinut hyvälle tuulelle? Positiiviset kommentit.
-Ruoka jota et voi sietää? Silli - hyi olkoon!
-Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle? Hyvän kirjan, mulle läheisen ihmisen ja lenkkarit, jotta voisin koluta saarta ympäriinsä :)
-Lempi quote? Life is beautiful, joka on myös tatuoitu mun vasempaan käteen.
-Kauhein lapsuusmuistosi? Mitään traumaattista ei tule mieleen :)
-Kuvaile itseäsi kolmella adjektiivilla? Ystävällinen, itsenäinen ja kissaihminen.
-Minkälaista musiikkia kuuntelet? Nykyään hyvin monipuolista - kuuntelussa niin Cheekkiä kuin Nightwishiä - muun muassa.
MDSC_0311
-Mihin maahan/kaupunkiin haluaisit muuttaa? Syksyllä on edessä muutto Joensuuhun. Joskus olisi kiva muuttaa ainakin hetkellisesti ulkomaille.
-Parasta tekemistä sadepäivinä? TV-sarja maraton lenkin jälkeen (säällä ei väliä!)
-Mitä teet yleensä ystäviesi kanssa? Ihan vain olen - ei yleensä mitään ihmeempää.
-Suurin unelmasi? Valmistua ammattiin, jota haluan tehdä. Muuttaa (hetkellisesti) ulkomaille. Rakastua. Elää.
-Mitä haluaisit tehdä työksesi? Opettaminen on mun juttu :)

Ei kommentteja