ENSIMMÄINEN LOMAPÄIVÄ

Viikko sitten vietin tämän kesän ensimmäistä lomapäivääni. Päätin samalla tehdä pienen päivä kanssani-postauksen, joten täältä pesee :)
PicMonkey Collageloma1
Ensimmäinen loma-aamuni alkoi melko samalla tavalla kuin useimmat aamut - ylös, ulos ja lenkille. Mulle paras vuorokaudenaika lenkkeilyyn on ehdottomasti aamu! // Lenkin ja suihkun jälkeen oli aika syödä aamupalaa, joka tällä kertaa koostui itsetehdystä granolasta, luonnonjugurtista ja tuoreista mansikoista. Nam!
PicMonkey Collageloma2
Mä olin varannut ensimmäisen lomapäivän kunniaksi itselleni hemmotteluajan BeautyQ:hun - mun vakkari kauneus- ja hiushoitolaan. Tällä kertaa hemmoteltiin mun väsyneitä jalkoja! Kuvassa myös mun ihka uudet Vansit! On muuten hyvät jalassa. // Jalkahoidon jälkeen ajeltiin Varkauteen kahvittelemaan äidin kanssa. Ihana vanha papparainen halusi väen vängällä tarjota meille syötävät ja juotavat <3
PicMonkey Collageloma3
Kahvittelun jälkeen jatkettiin ihan vaan random ajelua ympäriinsä - nauttien kiireettömyydestä. // Kotimatkalla käytiin moikkaamassa isää rakennuksella. Mä niin rakastan tuota maisemaa...
PicMonkey Collageloma4
Iltaruokana oli pitkästä aikaa tortillakuppeja. Tortillat on aika perusruokaa meillä, kun siitä saa tehtyä niin monenlaisia versioita. Tällä kertaa oli ihan perus jauheliha-täytteisiä :) // Ilta kuluikin sitten kokonaan tietokoneen parissa.

Sellainen oli minun, ihan tuiki tavallinen, ensimmäinen lomapäiväni!

Ei kommentteja