11 FAKTAA MINUSTA

MMMDSC_0004
farkut Cubus // raitabody H&M // sukkahousut BikBok // kaulakoru Kalevala // kello Ur&Penn // kengät Nike

x Mä rakastan leffamusiikkia ja mun ehdottomasti lemppari leffamusiikkisäveltäjä on Hans Zimmer. Viime aikoina mä oon kuunnellut paljon enemmän leffamusiikkia kuin mitään muuta musiikkia - se saa mut unohtamaan arjen kiireet ja rentoutumaan.

x Mä syön melko paljon purkkaa, mutta en ole ikinä oppinut puhaltamaan purkkapalloa.

x Mä en ole ikinä katsonut kauhuleffoja - kiitos mun vilkkaan mielikuvituksen.

x Vielä pari vuotta sitten mä en voinut sietää pestoa tai maapähkinävoita. Nykyään mä voisin elää niillä.

x Mä en voi sietää juustonaksujen hajua.

x Mä olen ihan älyttömän järjestelmällinen (välillä liiaksikin).

x Mä olen pahimman luokan kahvinkeitin-neurootikko. Mun on pakko sanoa aina ääneen "naps", kun laitan kahvinkeittimen pois päältä - muuten en voi olla ollenkaan varma siitä, olenko sen sammuttanut vai en (mun kahvinkeittimessä ei toimi automaattikatkaisu...). Hyvä esimerkki tästä on viime talvelta, kun kuljin vielä bussilla: mä olin lähtenyt pysäkille päin ja mun oli pakko kääntyä puolimatkasta takaisin kotiin tarkistamaan kahvinkeitin (joka muuten oli pois päältä). Arvatenkin myöhästyin bussista.

x Mä en osaa seurata montaa sarjaa samanaikaisesti. Silleen periaatteella 1 jakso/viikossa vaikka kolmesta sarjasta. Mä oon enemmän sarjamaratoonari-tyyppiä.

Mä en voi sietää navigaattorin puheopastusta.

x Mulla on kuulonalenema.

x Mä rakastan ruoanlaittoa ja leipomista! Mun resepti parhaimpiin iltoihin on yksinkertainen: hyvä ruoka ja hyvä seura. Tästä syystä mä tykkään tosi paljon kestitä ihmisiä - onpahan hyvä syy laittaa ruokaa ja leipoa :)

P.s. Kuva on viime keväältä, eräältä lumisateiselta perjantailta. Vaikka mä tykkään mun tämänhetkisistä hiuksista kovasti, tulee välillä hetkiä, kun mä kaipaan mun pitkää reuhkaa...

8 kommenttia

  1. Tämmöisiä faktoja on hauska lukea. Mä olen myös sarjamanatoonari. Pestosta olen tykännyt jo vuosia!
    Mukavaa sunnuntai-iltaa!

    VastaaPoista
  2. Hih, purkasta tuli mieleen kun lapsena (noin 6v) istuin varmaan tunnin verran peilin edessä ja opettelin, opettelin... kunnes vahingossa onnistuin! :D
    Juustonaksut haisee joo pahalta, mutta ne taffelin perinteiset on silti jotain niin ihanaa että maku menee hajun ohi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs vissiin vain harjoitella ahkerasti, niin ehkä se sieltä sitten onnistuisi!

      Mua ei toisaalta miellytä edes juustonaksujen maku. Haju on silti pahin. :/

      Poista
  3. Tykkään todella paljon tällaisista postauksista :)
    Mulla kanssa oli jossain vaiheessa pahanmuotoinen kahvinkeitinneuroosi mutta kiitos automaattikatkaisu kahvikoneelle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Automaattikatkaisu ois kyllä ihan jees, mutta harmikseni se ei toimi tässä mun keittimessä...

      Poista
  4. Kauhuleffat on munkin mielestä ihan hirveitä, en muista millon oisin viimeks kattonu yhtäkään. Ja Hans Zimmer on ihan mahtava! Aina kun miettii kuka on tehnyt leffamusat kun oli niin hyvät, no vanha kunnon Zimmerhän se oli!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista