PERJANTAI 13.

Jos mun pappa eläis, se ois jäänyt tänään mieluusti sängyn pohjalle - sen verran taikauskoinen mies se oli. No, ois ehkä minunkin pitänyt ottaa hänen neuvostaan vaari ja jäädä suosiolla kotiin tänään. Kaikki ei nimittäin mennyt tänään ainakaan näin niinku omasta mielestä nappiin.

Mulla on jotenkin koko viikon ollut sellainen tosi uupunut olo - niin henkisesti kuin fyysisesti. En tiedä johtuuko fyysinen väsymys suuresta treenimäärästä vai ihan vaan väsymyksestä - en oo nimittäin nukkunut viime aikoina järin hyvin, enkä järin pitkiä unia. No, tänään tää väsynyt olotila sai aikaan sen, että totesin, että on parempi olla menemättä salille - mä olin yksinkertaisesti liian väsynyt. Menin sen sijaan vesijuoksemaan (= mun tän hetkinen laji-ihastus). Ehkä joskus on ihan hyvä oppia kuuntelemaan omaa kehoa.

Tuo väsynyt olo sai mut tuntemaan itseni tänään töissä hyvin tehottomaksi ja "hukassa olevaksi". Tuntu, että mä en oikeen pysynyt kartalla omissa suunnitelmissa ja kuljinkin ympäriinsä varmaan kuin jokin zombi. Hyppytuntikin meni vain istuessa.. Lisäksi tuntui, että oppilaat olivat kuin lentoon lähdössä (liekkö perjantailla tai halisydämillä jotain tekemistä asian kanssa...). Tänään oli muuten mun viimeinen päivä tän hetkisessä vähän pidemmässä sijaisuudessa, maanantaina ois vielä päivän sijaisuus tiedossa ja sitten on taas tulevaisuus auki.

No onneksi tämä perjantai ei mennyt aivan harakoille kuitenkaan. Mun päivää on nimittäin piristänyt se, että mä voitin Nooran järjestämässä arvonnassa huivin! Muita päivän piristeitä ovat olleet se, että Nightwish julkaisi tänään uutta musiikkia (korvaorgasmi) ja sain vihdoin lainaan mun pitkään etsimät kirjat yhtä KTKP-tehtävää varten. Ei siis loppujen lopuksi niin paha perjantai 13.? 

No, oli mulla teille tän päivän asuakin tarjolla:

MDSC_0606 MDSC_0610 MDSC_0628
farkut ja toppi GinaTricot // villatakki DIY // vyö H&M // kello Ur&Penn // tennarit Converse // kaulakorut Kalevala & Glitter

Rentoa menoa siis jälleen kerran. Mä vaan en jotenkin viihdy hirveen tiukoissa vaatteissa.

Päätin pitkästä aikaa vetää päälleni tuon mun neljä vuotta(?) sitten tekemäni pappavillatakin. Niin ihana, mutta valitettavan karhea. Tuo takki on muuten tosi kiva, mutta jos mä saisin nyt tehdä jotain toisin, mä varmaan lisäisin tuohon taskut ja tekisin hihoista kapeammat. Niin, ja valitsisin kevyemmän ja pehmoisemman langan! Mutta menee se noinkin hyvin. Villatakkiin päätin yhdistää simppelin valkoisen topin ja boyfriend-farkut. Simppeli combo, mutta niin minua!

Toivottavasti teidän perjantai 13. meni vähän pirteämmissä merkeissä!

Ei kommentteja