WEEK 17 & 18

Tässä tulisi vähän osviittaa siitä, mitä meikän pari viime viikkoa on sisältänyt:
PicMonkey CollageWEEK1718
Maanantai alkoi selfiellä. Mukavuudenhaluisuus on nähtävissä: hiukset letillä ja huppari niskassa. // Käytiin bilsan harkan kanssa vierailulla Botanialla - oli aika makee mesta! // Mukavuudenhaluisuus sen kun jatkuu! Täytyy myöntää, että mut näkee todennäköisimmin just treenivaatteissa... Tänäänkin mulla oli yliopistolla trikoot jalassa - mitä sitä ylimääräisiä vaatteita mukana kantamaan... :D
PicMonkey CollageWEEK1718
Ruokaa ja leffaa - ei yhtään hullumpi ilta siis. Katsoin sen viime vuonna (?) ilmestyneen "Liekeissä"-leffan ja tykkäsin. // Limitlessin kauden päätösjakso oli jotain niin timanttia - miten mä jaksan odottaa, että (jos) tulee uusia kausia!!? // Ei hirveesti hymyilyttänyt tuo treeni... Onneks näytti pahemmalta paperilla kuin oli todellisuudessa! Ei se silti kiva ollut.
PicMonkey CollageWEEK1718
Mä oon totaalirakastunut mun uusiin lenkkareihin. Kyseessä on siis Zalandolta tilatut vedenpitävät Niken Free Run 5. Värikin on aika jees! // Approiltiin vappuviikon torstaina tyttöjen kanssa. Kyseessä oli siis Joensuun ylpeys, 8-appro. Oli kiva ilta!
PicMonkey CollageWEEK1718
Perjantai alkoi approsta huolimatta aamutreeneillä. Vaikka mun tanko näyttää tuossa kuvassa kevyeltä, oli siinä ihan kiitettävästi painoa (60 kg). Kevyesti silti mentiin! // Käytiin tyttöjen kanssa kahvilla Jokiasemalla - aivan ihana paikka, jonne pitää eksyä toistekin. // Vappu ja munkit ne yhteen sopii - eiks niin?
PicMonkey CollageWEEK1718
Vappuaatto (=meidän pääpäivä) käynnistyi Jennin synttäreillä. Grillailtiin ja syötiin hyvin, ennen kuin suunnattiin keskustaan. // Vappu, leijonanmetsästys, hyvä viini ja hyvä sää - ei voi toivoa enempää vapulta! // Riemuidiootti sai käsiinsä ilmapalloja :D
PicMonkey CollageWEEK1718
Meidän oli tarkoitus mennä vappuaattona tanssimaan Kerubiin, mutta huimien jonojen vuoksi päädyttiin istuskelemaan Bar Playhin - hyvä ilta silti! // Meillä oli hieno vappubrunssi Ilosaaressa. Kyllä kelpais nyttenkin! // Käytiin tyttöjen kanssa jäätelöllä Nikolaissa. Ihan törkeen hyvää eikä myöskään hinnalla pilattua. Suosittelen!
PicMonkey CollageWEEK1718
Vappusäässä ei ollut kyllä ollenkaan valittamista. // Eikä kyllä näissä lenkkimaisemissakaan. Lähdin pitkäksi viikonlopuksi porukoille ja siellä tuli lenkkeiltyä ahkerasti. // Yritin mä lukea tenttiinkin... Onneks oli Nutellaa... :D
PicMonkey CollageWEEK1718
Se on virallista - mulle tulee perheenlisäystä. Karvaista sellaista tosin. Oliver saa siis vihdoin kaverin. Käytiin moikkaamassa pentuja ekan kerran viime viikon torstaina. Mun sydän suli totaalisesti. Say hello to Leevi! ♥ // Sunnuntaina saavuin takaisin Joensuuhun. Mä tykkään tästä säästä! // Käytiin perheen kesken syömässä äitienpäivän kunniaksi. Päädyttiin pitkästä aikaa Rossoon. Ruoka oli todella hyvää - mä valitsin Vuohenjuustobroilerin ja jälkkäriksi Pannacotan - kumpikin oli täysiä kymppejä!

Ei kommentteja