WEEK 15 & 16

Ihan ensiksi - tämä blogi täyttää tänään täydet kaksi vuotta! Jee ja onnittelut meille :) Muistan edelleenkin elävästi sen päivän, kun pohdin tämän blogin avaamista: intoa olisi ollut vaikka pienelle kylälle, mutta silti sitä mietti tekeekö fiksusti. Tein minä. Tämä on kiva harrastus ja tapa pitää jonkin sortin päiväkirjaa.

Pidemmittä puheitta maanantain kunniaksi olisi vuorossa taas viikkokoostetta parilta viime viikolta:
PicMonkey Collageweek1516
Pari viikkoa sitten aloitettiin viikko makeasti HerkkuAppron merkeissä. Kierreltiin tyttöjen kanssa maanantai-iltapäivä eri kaupoissa ja kahviloissa syömässä ja juomassa itsestämme KarkkiKandeja! Tuli kierreltyä muun muassa Arnoldsilla (parhaat donitsit ikinä!),  Spice Icessa kesän ekoilla ulkojätskeillä (!!!), Punnitse ja Säästä:ssä sekä Dollyllä, kun suolaisen kaipuu iski. Onneksi sää suosi!PicMonkey Collageweek1516
Eräänä aamuna kävin treenailemassa ihan itsenäisesti ennen yliopistolle lähtöä. Oli kivan rauhallista ja aamuaurinkokin paistoi kivasti ikkunoista! Mikäs siinä tempausta harjoitellessa. // Tais tulla metconissa (=treenin sykettä nostavassa osiossa) hiki... Mutta kivaa se on siitä huolimatta - mä tykkään treenata itseäni hikeen, eihän sitä muuten ole mitään tehnyt! // Selfie matkalla bussille. Nahkatakkikelit on täällä!
PicMonkey Collageweek1516
Käytiin tyttöjen kanssa Amarillossa herkuttelemassa. Kokeilin opiskelijamenun puolelta burritoa, jossa on nachokuorrutteista kanaa. Oli ihan hyvää :) // Herkuttelun jälkeen lähdettiin katsomaan Kerubiin Rajaspeksi - Töhö-osastoa. Kyseessä on siis interaktiivinen tanssi-musikaalispektaakkeli, jossa esiintyi muun muassa pari muuta erkkaa. Todella viihdyttävä ilta oli! // Kuva kertoo kaiken - aina ei vain huvittaisi.
PicMonkey Collageweek1516
Mä oon tämän vuoden puolella laiskistunut aamulenkkien suhteen. Jotenkin vain en ole jaksanut herätä niin aikaisiin kuin vielä syksyllä (ai mikä opiskelijaelämä...?). Oon pikkuhiljaa ruennut tsemppaamaan ja olenkin saanut itseäni jo viiden pintaan ovesta ulos. Hyvä minä! // Treenit tehty. Että mä tykkään tuosta meidän salista! Tulee jo ihan haikea mieli, kun kesällä en pääse tuossa huippuporukassa treenaamaan. Vielä on onneksi kolme viikkoa aikaa treenailla kavereiden kanssa. // Matkaevästä kotimatkalle. Nuo Hesen fruitiet on vaan niin hyviä.
PicMonkey Collageweek1516
Mallailin yksi päivä mun New Eran lippistä päähän - kyllähän se ihan hyvältä näyttää! // Viime viikolla koitti Masterchef Australian finaali. Voitto meni minun mielestä ihan oikeaan osoitteeseen, vaikka finaalissa olikin kaksi minun suosikkia. Nyt pitäisi sitten jaksaa odottaa reilu puoli vuotta seuraavaa kautta... // Kävin pitkästä aikaa ihan keskenäni lounaalla Hyveessä ja Paheessa. Kokeilin heidän broileriwrapia ja oli hyvää! Makeannälkään maistoin suklaafudgea ja sekin oli hyvää.
PicMonkey Collageweek1516
Viime torstaina vietettiin Kitin kanssa opiskelu/hengailuiltaa. Illan kruunasi tuttuun tapaan leffa - tällä kertaa Twilightin Breaking Dawn part 1, koska Kiti ei ollut sitä nähnyt. // Perjantai oli lettipäivä. Mä en osaa letittää omia hiuksiani kunnolla, joten olen enemmän kuin iloinen siitä, että Kiti tykkää näpertää hiusten parissa. Letit on siis Kitin käsialaa. // Leteistä sai myös kivan kikkarapohjan perjantai-illan kiharoille!
PicMonkey Collageweek1516
Perjantai-iltana oli vuorossa Coran tuparit. Mukava ilta oli: pelattiin muutaman muun erkkatytön kesken Aliasta (minä ja Rebe voitettiin!!) ja parannettiin maailmaa. Tällaisia iltoja lisää. // Lauantai ja sunnuntai meni kotona yskästä toipuen. Mä sain viime viikon alussa ihan ihmeellisen yskäpöpön, joka alkaa jo onneksi olemaan voiton puolella. Mun resepti yskän karkoitukseen: lepoa, kouluhommia, hyvää ruokaa ja Fast & Furious-maratoni. No ei vaines, sellainen se mun viikonloppu vain oli.

Ei kommentteja