KIITOLLISUUDESTA

Minuun iski tänään keskustassa kävellessäni kaupasta bussipysäkille kiitollisuuden puuska. Sää oli kaunis ja mä olin iloinen. Tuli vain yhtäkkiä sellainen olo, että sitä harvoin tajuaa, kuinka hyvin asiat oikeasti on ja kuinka paljosta saa olla kiitollinen.

Mulla on tällä hetkellä takana aivan mahtavat kolme päivää, joihin on mahtunut treenaamista, ajanviettoa mummin ja vaarin kanssa sekä lukemattomia tunteja mahtavan tyttöporukan seurassa - ei yhtään huonompi viikonloppu siis. On ollut hyvää ruokaa, seuraa, viiniä, leffaa, naurua, puhetta... Arkisia asioita, mutta niin paljon, josta saa olla joka päivä kiitollinen.
PicMonkey CollageALLBLACKKESÄ
Vielä vuosi sitten en olisi osannut kuvitella, minkälaista mun elämä tänä päivänä on. Mä tunnen olevani todella onnellisessa asemassa, koska:

MINÄ OLEN TERVE. 
MINÄ SAAN OPISKELLA ALAA, JOKA MINUA TODELLA KIINNOSTAA. Vielä reilu vuosi sitten en osannut kuvitella, että opiskelisin Joensuussa tai että minusta tulisi erityisopettaja. Kuinkas siinä kävikään - mä sain opiskelupaikan ja muutin tänne. En olisi voinut valita paremmin, sillä musta tuntuu, että mä olen löytänyt oman alani - työn mitä mä todella haluan tehdä. Olen myös kotiutunut Joensuuhun hyvin - tämä on minun kotini.
MINÄ SAAN TREENATA LAJIA, JOTA MÄ RAKASTAN. Rehellisesti sanoen mä olen jo vuosia halunnut harrastaa Crossfittiä, mulla vaan ei ole ollut siihen mahdollisuutta. Mä oon käyttänyt hirveän määrän tunteja katsomalla videoita lajista, johon mä olen tuntenut paloa. Ja nyt mä saan harrastaa sitä itse. Yksi mun ehdottomasti päivän kohokohtia on se, kun mä saan mennä treenaamaan aivan mahtavan porukan kanssa boksille. Se tunne, kun sä ylität itsesi treeneissä - teet jotain, mitä et ole ennen tehnyt: uusi liike, uusi ennätys - ihan mikä vaan. On kliseistä sanoa, että "rakkaudesta lajiin", mutta mä oon todellakin löytänyt mun lajin.  
MDSC_1569
MINULLA ON OLIVER. Maailman paras kissa, joka on aina iloinen, kun tulen kotiin. Tyyppi, joka ei ole ikinä minulle vihainen ja rakastaa mua ilman ehtoja. En tiedä, mitä tekisin ilman <3
MINULLA ON IHANA PERHE. Perhe, jolle voi soittaa aina ja joka ymmärtää ja tukee mua mun valinnoissa. Kiitos.
MINULLA ON MAAILMAN PARHAAT YSTÄVÄT. Mä oon viimeisen vuoden aikana saanut todella paljon uusia ystäviä, josta mä oon todella kiitollinen. Mulla on ystäviä, joiden kanssa mä voin jakaa mun ilot ja surut asiasta kuin asiasta. Joitain heistä en näe läheskään niin usein kuin toisia, mutta tiedätte, että ootte mulle tärkeitä. Kiitos teille siitä, että teette musta onnellisen.
MDSC_1596
On olemassa paljon muitakin asioita, joista olla kiitollinen, mutta tuossa nyt muutama.

Kuten sanoin, harvoin sitä tajuaa, kuinka hyvin asiat on. Siksi mä haluankin muistuttaa, että olkaa iloisia, vapaita, kiitollisia - elämä on tässä ja nyt. Muistakaa sanoa kiitos, hymyilkää tutuille ja tuntemattomille. Rakastakaa. Elämä on elämistä varten.
MDSC_1595
lappushortsit BikBok // t-paita Vila // kaulakoru Kalevala // tennarit Vans

En olisi missään muualla juuri nyt - mulla on kaikki hyvin täällä juuri nyt.

Ei kommentteja