STRESSIKÄRPÄSEN SUNNUNTAIMIETTEET

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!
Viikonloppu kotikotona on taas vietetty ja viikko Joensuussa olisi aluillaan. Huominen tuo muutenkin uusia tuulia mukanaan - ensinnäkin meillä alkaa HARKKA!!! ja me saadaan vihdoin meidän opiskelijahaalarit. En tiedä, kumpaa mä odotan enemmän. Pitkä päivä joka tapauksessa edessä: harkan info alkaa klo 9 ja haalarinkastajaisissa ilta venyy helposti piiiitkäksi. En valita, kivaa tää on.
mDSC_2987
Muutenkin edessä oleva viikko on hieman erilainen - mä nimittäin lähden käymään tuolla hieman etelämmässä keskiviikkona. Luvassa on nimittäin Mötley Crüeta :). Sillä tiellä meneekin sitten loppuviikko. Kiva on päästä taas vähän tuulettumaan, mutta toisaalta nämä mun kolme poissaolopäivää ei vois huonompaan saumaan sattua - harkka alkaa just ja mä en tiedä, mitä kaikkea mä joudun (tai sitten en joudu) korvaamaan... Skippaan muun muassa yhden (kai) tärkeän suurryhmäluennon, joka ois pakollinen.... Mä oon ottanut yhteyttä harjoittelun vastaaviin opettajiin, mutta kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään... Arvaatte varmaan kuinka paljon tällainen turhauttaa tällaista kontrollifriikkiä..?
Meitä on muutenkin infottu tosi huonosti huomenna alkavasta harkasta, mikä harmittaa aika paljon. Ois ihan kiva tietää enemmän jo ennen h-hetkeä. Meillä ei siis oo mitään tietoa seuraavan neljän viikon ohjelmasta...
Että stressikärpänen täällä moi!mDSC_2971
No, jotain positiivistakin - meidän äikän pariportfolio on palauttamista vaille valmis! Jeeeee! Yksi stressin aihe vähemmän. Tosin, yksi verkkokurssi painaa päälle. Niinhän se aina menee, että kun yksi on ohi, toinen on edessä.
Mutta pitää vaan jaksaa olla aina positiivinen - asioilla on tapana järjestyä! Jospa mä vaikka olisin huomisen jälkeen astetta viisaampi?
PicMonkey Collagemaanantai
Postauksen kuvituksena erään syksyisen maanantain asua. Asusta mä tykkäsin tosi paljon!
Nuo lappuhaalarit on kesän alelöytö BikBokista, paita on keväällä ostettu GinaTricotista ja sukkahousut taitaa olla Cubuksesta. Kellon olen ostanut Kultajousesta ja kengät ovat Adidaksen Superstarit. Kaulakoru on Kalevalan Fauna-sarjaa.
mDSC_3046 mDSC_3033
Hyvää ja toivottavasti stressitöntä viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja