ALKUVIIKON KUULUMISIA

Terveisiä Helsingistä! Istuskelen tällä hetkellä hotellin aulassa ja odotan mun vanhempia, joiden bussi saapuu tuohon Kamppii vähän yli 12. Itse tuli aamujunalla Joensuusta vähän reilu tunti sitten.
PicMonkey Collagefarkkuhame1
Alkuviikko on ollut tosi kiva, joskin rankka. Harkka tosiaan alkoi maanantaina ja mä oon viihtynyt (sen yhden päivän, joka tällä viikolla ollaan oikeesti harkassa oltu - maanantai oli sellainen info-päivä vain). Mä pääsin 1-2 luokille ja oppilaat on tosi kivoja, opettajakin kiva. Eilen olin seuraamassa neljä tuntia - koululle meno muistutti mua kyllä siitä, että tää on se työ, jota haluan tehdä! Mä rakastan opettamista ja oppilaiden auttamista. Eilenkin pääsin seuraamiseni ohella avustamaan oppilaita niin matematiikassa kuin kuviksessakin.
PicMonkey Collagefarkkuhame2
Mä tosiaan joudun nyt loppuviikosta olemaan kolme päivää harkasta pois - reksillä tuntui olevan isompi ongelma asian kanssa kuin mun ohjaavalla opettajalla. No, asia on nyt hoidossa - ens viikolla mä seuraan sitten tuplasti intensiivisemmin!
mDSC_3962
Eilen illalla mä olin tosi tehokas - mä sain palautettua meidän äikän pariportfolion ja tein kolme seurantatehtävää valmiiksi. Näiden lisäksi stressasin pakkaamisesta (ja mun pienestä matkalaukusta) ja sain jopa pakattua.
mDSC_4008
Aamulla kello sitten soi kello 3. Jep luitte oikein.... Mun juna tosiaan lähti 6.17 Joensuusta. Tän takia mä jouduin lähtemään aamun ekalla bussilla (5.16), koska tokalla ois mennyt vähän liian tiukille. Lisäksi yöllä oli satanut lunta - voin sanoa että matkalaukun roudaaminen sohjossa ei oo kivaa, varsinkaan kun matkaa on  about kilometri.... Vali vali - tiedän... :D
Junassa sain onneksi nukuttua about 1,5 h. Loppuajan mä opiskelin ja sainkin kahlattua verkkokurssin ekan tehtävän kirjaa 80 sivua eteenpäin! Mä oon itsestäni aika ylpee.
mDSC_4034
Illalla ois sitten luvassa vähän mussiikkia! Mötley Crüeta nimittäin. Sitä ennen ois kuitenkin tarkoitus käydä syömässä hyvin ja kierrellä vähän keskustassa.

Postauksen kuvituksena toimii asukuvat parin viikon takaa. Oltiin Coran kanssa ahkeria ja käytiin kuvaamassa nämä kuvat ennen yliopistolle menoa - aamuaurinko on aika jees, eikös? Jotenkin jännä ajatella, että vielä pari viikkoa sitten näytti tuolta! Nyt ainakin Joensuussa on ollut melkein viikon lunta.... En valita, on kiva, että on valoisaa!

Asuun kuului siis H&M:n korkeavyötäröinen farkkuhame, jonka ostin tässä muutama viikko sitten. Villatakki on BikBokista ja toppi GinaTricotista. Nilkkurit on tän syksyn löytö Skopunktenista (on muuten hyvät jalassa!) ja kello on ostettu Ur&Pennistä.

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille :)

Ei kommentteja