PIKAMOIKAT

Taas on viikko vierähtänyt viimeisimmästä merkinnästä. On muuten hujahtanut tämä aika ihan tyystin ohi! Viime viikon loppupuoli meni Helsingissä ja kotikotoa käydessä, alkuviikon ajan mua on pitänyt kiireisenä harkka ja verkkokurssi. Rankkaa tää elämä! No ei vaines, mukavaa tää on - onpahan ainakin tekemistä.

Tulin tuossa tunti sitten salilta (ja samalla yliopistolta kotiin). Kävin tänään seuraamassa pari tuntia norssilla, jonka lisäksi meillä oli TVT-harkkaryhmä viiteen asti. Sen jälkeen oli kiva käydä rääkkäämässä itseä salilla! Viimeisen tunnin aikana mä oon käynyt suihkussa, viestitellyt vanhan kaverin kanssa pitkästä aikaa ja kirjoitellut pari seurantatehtävää puhtaaksi.

Seuraavaksi olisi vuorossa ruoka - tuo illan kohokohta. Sen kyytipoikana ajattelin nauttia pari jaksoa PLL:ää ja olla ihan vaan tekemättä mitään. Sen mä oon ansainnut.

Kuvituksena tällä kertaa (jälleen) arkistoissa jo hetken muhineita asukuvia:
mDSC_2208 mDSC_2229 mDSC_2236 mDSC_2240
farkut BikBok // t-paita H&M // villatakki Vila // kello Champion // tennarit Vans

Ei kommentteja