BUSY DOING ABSOLUTELY NOTHING

mDSC_0003
Mun loma alkaa pikku hiljaa loppua, sillä maanantaina koittaisi pitkästä aikaa paluu arkeen.

Mitä mä olen lomalla tehnyt? En mitään. Ja hyvä näin - toki olisihan se kiva, että olisi sitä ja tätä tehnyt ja kokenut, mutta tällainen rento loma ilman velvollisuuksia tuli oikeasti tarpeeseen. Viime talvi oli todella rankka, joten se, että mä olen saanut olla kotona tekemättä mitään sen ihmeempää on tullut enemmän kuin tarpeeseen. Mä oon nukkunut paljon, tuijotellut sarjoja ja neulonut - kuulostaa oikeesti joltain varhaismummoontuneen ihmisen ihannepäivältä, mutta se on totuus. Ja mä olen tykännyt. Tuntuu, että akut talvea varten on ladattu ja mä olen valmis arkeen (vaikka lomailu on kuinka kivaa).

Ja siis tämän joutavan tyhjäntoimittamisen lisäksi mä oon käynyt Prahassa (kuten mainitsin pari postausta sitten) sekä mökillä, nähnyt tuttuja ja treenannut. Eli ei koko loma ole mennyt täysin makoiluksi ;)

Vaikka lomalla jokainen hetki ei ollut täynnä tapahtumia, oli tämä loma, joka tuli tarpeeseen.

Loma, joka oli hyvä loma.

8 kommenttia

  1. Hyvä, että loma on ollut sellainen, että jaksaa taas sitten talven kärvistellä töissä. Oliko Praha millainen paikka? En ole koskaan käynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Praha oli tosi kiva kaupunki! Nähtävää riitti hyvin useammalle päivälle ja välimatkat oli tosi lyhyitä (käveltiin tosi paljon!)

      Poista
  2. Lomailu on parasta juuri silloin, kun saa vain olla rauhassa tekemättä mitään ja toki pienet irtiotot piristää kummasti. Kiitos kivasta postauksestasi.

    VastaaPoista
  3. Oi, sun loma kuulostaa ihanalta. Itsellä jäi tän kesän lomailua väliin töiden takia, mutta ehkä jo ensi vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kerkeät lomailla jossain välissä!

      Poista
  4. Ihanalta kuulostaa löhöilyloma, toivottavasti olet nyt saanut ladattua akut täyteen tulevaa syksyä varten :)

    VastaaPoista