THESE GOOD DAYS

Eilinen ja tämä päivä on mennyt ihan superfiiliksissä koska:

♥ Eilen mulla oli vain yksi seurantatunti aamusta, jonka jälkeen mä kävin vähän soittamassa pianoa Educalla. Sain myös kaikki harkan pakolliset seurannat tehtyä!
♥ Sen jälkeen pyörähdin keskustassa ja kävelin hyvässä säässä kotiin.
♥ Kiti tuli mun luokse yökylään - syötiin hyvin, juteltiin myöhään yöhön, katseltiin leffaa ja ihan vaan oltiin. Tällaiset on hyviä stressin keskellä!
♥ Kävin tänään salilla tekemässä viikon vikan salitreenin.
MDSC_0774 ♥ Salille pääsin pyörällä, kun viimeisetkin lumet hävisivät yön aikana. Oli kiva, kun salimatkat meni ihan hujauksessa reilun tunnin kävelyn sijaan. (Mä en siis pyöräile, kun on lunta).
♥ Olen saanut suurimman osan harkan tehtävistä tehtyä ja korvaustehtävät mun poissaoloista on myös hyvällä mallilla.
♥ Oliver on niin ihanan sosiaalinen - eilenkin se teki sinun-kaupat Kitin kanssa heti.
♥ Oliver antoi tänään nukkua pitkään (tää on harvinaista, yleensä se nimittäin tulee herättää viimestään kuudelta...). Jospa huomennakin saisi nukkua?
♥ Tän päivän hommat on tehty - nyt pääsee köllöttämään sohvalle!
MDSC_0777 Kuvituksena yhdet arkistoihin jääneet kesäkuvat. Asuna itse tuunatut shortsit (oisko Lindexistä?), teepaita on vuosia vanha BikBokista, vyö on H&M:ltä ja jalassa oli Vansit. Ei sen kummempia - perus arkiasu.

Mutta mukavaa lauantai-iltaa kaikille, nyt mä laitan PLL:n pyörimään!

Ei kommentteja