LIFE HAPPENS WHEN YOU'RE MAKING PLANS

Kiva viikonloppu takana ja uusi viikko edessä.

Mun viikonloppu meni suurimmaksi osin kotona, mutta kävin mä lauantaina pitkästä aikaa salilla! Mä olin jo unohtanut sen huippufiiliksen, joka on salin jälkeen. Pakko päästä mahdollisimman pian uusiks!

Viikonloppuna juhlittiin myös äidin synttäreitä, joten viikonloppuun kuului hyvä ruoka, lahjonta (laittelen tänne kuvaa joku kerta siitä, mitä puikoilta tippui lahjapakettiin) ja yhdessäolo. Lauantaina illalla käytiin Varkaudessa syömässä Nizza-nimisessä ravintolassa - voin todella suositella! Ollaan äidin kanssa käyty kerran ennenkin siellä ja ei se paikka kyllä petä. Ihan törkeen hyviä ruokia kohtuu hintaan. Eilen sitten leivottiin kakkuja (kotiin ja töihin) ja tehtiin hyvää ruokaa.

Tällaisessa asussa lähdin lauantai-iltana juhlistamaan äidin synttäreitä:
DSC_0033MUOK
DSC_0034MUOK
DSC_0039MUOK
t-paita H&M / farkut GinaTricot / bleiseri Pull&Bear / tennarit Converse

Sellasta perusrentoa, niin minua. Jalassa ikivanhat (4-5 vuotta?) Ginan farkut, paita on viime kesän löytöjä H&M:ltä ja tuo bleiseri on rakkaus, jonka löysin keväällä Lontoosta. Ja no, Conssit on vaan juurtunut mun jalkoihin. Pitää vielä todeta, että mä niin rakastan mun hiuksia nyt - ne on paaaljon freesimmät kuin kuukaus sitten, kun ne oli yli 20 cm pitemmät. Ja nuo silmälasit - en ois osannut uskoa, että mä tuun tykkää niistä näin paljon. Optikko kun ylipuhui mut ottaa nuo yksien hillitympien sijaan... Mun ei oo tehnyt mieli pitää piilolinssejä nyt pariin kuukauteen ihan vaan sen takia, että nuo on niin kivat!

No, mutta. Mites tää uus viikko on sitten alkanut? Ei niin kivasti.

Kivankin viikonlopun on loputtava joskus. Ei vaan oo kiva lopettaa sitä sairaana. Eilen illalla mulle nimittäin nousi kuume.. Nyt mä sitten asustan täällä sängynpohjalla seuranani kurkussa elävä kaktus, ihan mieletön lihaskipu (osasyyllinen varmaan myös lauantain kuntosali...) ja tukkonen nenä. Et silleen.

Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu ja kivempi viikon aloitus kuin minulla!

1 kommentti