TIMANTTINEN VIIKONLOPPU

Mennyttä viikonloppua voi kuvailla vain sanalla WOW.

Miksi näin?

Kyseistä viikonloppua tässä perheessä oli odotettu jo reilu 10 kuukautta - kyseessä oli THE viikonloppu. Kyseessä oli CHEEKEND.

Mä oon edelleen ihan sanaton - viikonloppu oli varmasti yksi niistä, joita ei hevillä unohda. Muttamutta, yritetäänpä nyt kuitenkin purkaa sitä jonkinlaiseen muotoon kuvien avulla...
01c234cf35d128348403f69bdfcf12a25d2fce97e5
Mä olin tosiaan yksi niistä tuhansista onnekkaista, jotka sattu onnistumaan saamaan liput sille THE ORIGINAL stadionkeikalle - lauantaille. Sain myös puhuttua viikonlopun itselleni töistä vapaaksi ja mummin kissavahdiksi, joten homma oli aika reilassa.
Lauantaiaamuna siis startattiin joskus puol kympin aikaan kohti Helsinkiä.
DSC_0003muok
Matka meni aika nopeesti nukkuen (:D) ja kuunnellen YleX:ää. Mulla oli vasta vika ajovuoro (Lahti-HKI) - ajoin siis ihan ekaa kertaa Helsingissä! HUI (ei tullut kuolonuhreja :DD).
DSC_0006muok
Helsinkiin saavuttiin joskus kahden(?) aikoihin. Käytiin heittää kamat hotellille Pasilaan ja siitä lähdettiin sitten ratikalla keskustaan. Meidän oli tarkoitus mennä Starbucksiin kahville, mutta kuinkas ollakaan, jonot oli ulos asti. Valittiin sitten viereinen Stockan skumppakahvila. Hyvää oli!
DSC_0011muok
Kierreltiin varmaan pari tuntia kaupungilla ja sitten mentiin syömään Vapianoon - onneks varattiin kunnolla aikaa, ruokia jouduttiin jonottamaan jtn 45 min. Oli kyllä jonottamisen arvoista!
01a02b109c8c18418213ff988c27432f813e5133a5
Syömisen jälkeen käytiin vielä pyörähtää hotellilla ennen stadikalle menoa. Stadikalle päädyttiin seitsemän jälkeen ja jonoteltiinkin ihan vaan pieni tovi ennen sisälle pääsyä. No, meillä kävi tuuri, sillä me päästiin sisälle just ennen kuin JVG aloitti. JVG oli ihan huippu - mä yllätyin, sillä en juurikaan oo siitä ennen tykännyt.
01b19ae946f4c9cf43e28136587a151c3e9249ecf3muok
Ja sitten koittikin itse CHEEKin aika. Huhhuh, en osaa muuta sanoa. Show oli jotain niin sanoinkuvaamattoman upeeta. Itse olen nähnyt herran neljä kertaa livenä ja tää oli kyllä jotain, mitä ei voi edes edellisiin kertoihin verrata. Jengi eli mukana ihan täysillä - laulettiin, itkettiin ja naurettiin yhdessä. Edes vesisade ei haitannut - tuntu vaan että jengi villiintyi siitä vielä enemmän!
Mä elän tosi useesti tunteella mukana - niin tälläkin kertaa. Show sai mut itkemään, nauramaan... Tää herra on taukonsa ja asemansa suomalaisen musiikin keskiössä ansainnut! Oon ylpee.
Kappalevalinnat, vierailijat, luotu fiilis - ei niitä edes osaa sanoinkuvailla. Täydellisyyttä, mä oon sanaton. Oon sitä mieltä, että tän ymmärtää vasta kun on sen kokenut. Nää on ehkä jotain näitä "once in the lifetime"-juttuja. Nauroin äidille ja isälle, että voinpa sanoa olleeni tanssimassa tuhansien ihmisien kanssa vesisateessa. :D
Keikan jälkeen käveltiin takas hotellille. Tuli myös todettua, että "hups, näköjään vähän kastuttiin" - allekirjottaneella kun ei tuo sadeviitta sattunut hyppysiin... No, hauskaa oli silti.
01b8aaa1e54ceacce67d7402b057041242a02f7898muok
Ja niin residenssi Auvinen kuivattaa vaatteita...
01e4c1a8c0580bb599ee91cbcf2b87f3c95d95b109
Seuraavana aamuna oli vähän nälkä... Hotelliaamiaiset = 
01e7251abb9fa47555c51ea1c89415bf2cde03944f
Aamupalan jälkeen lähdettin ajelemaan kotia kohti, pienen mutkan kanssa tosin. Päädyttiin nimittäin Kouvolaan Veturiin shoppailemaan - hups! :D
Veturissa syödyn lounaan jälkeen lähdettiinkin sitten vihdoin ajelemaan kotiin, missä mummi ja neljä karvapalloa odotteli meitä.

Ei hullumpi viikonloppu - oli kerrankin ihanaa ottaa pientä irtiottoa arjesta.

Vielä olisi tämä viikko töitä kaupalla ja sitten mulla onkin edessä täysin uudet tuulet!

Ei kommentteja