PITKÄÄ PÄIVÄÄ

mDSC_9744 mDSC_9834
shirt Seppälä // jeans BikBok // sneakers Vans // watch BlackOak

Pari viime viikkoa on mennyt aivan huomaamatta ohi. Syytän siitä puhtaasti yliopistoa - pitkää päivää on tullut tehtyä aivan liiaksi. Meillä oli yksi verkkotentti tehtävänä viime kuun aikana sekä nyt perjantaina oli yhden ison projektin palautus. Ne (varsinkin tuo viimeisin) teetti helpostikin 12h+ päiviä. Parhaimmillaan lähdin yliopistolle aamulla ennen kahdeksaa ja kotiuduin sieltä illalla kymmenen aikoihin. Voin sanoa, että ei kiva. Oon onnellinen, että tuo projekti on nyt ohi.
Myös uuteen kieleen totuttelu ja opettelu on vienyt paljon aikaa. Mä siis aloitin venäjän alkeet nyt yliopistossa ja siihen on kyllä mennyt työtunteja ihan kiitettävästi. En valita - ihan hauskaa se on ollut!
Myös opiskelurytmiin/säännöllisen epäsäännölliseen opiskelijan elämään totuttelu on vienyt aikansa. Kesällä tottui suht pysyviin työaikoihin, joten tämä rytmin muutos on ollut kankeahkoa. Toisena päivänä kun saattaa alkaa klo 8 ja toisena vasta klo 15. Pari tuntia siellä, toiset täällä. Ehkä mä pikkuhiljaa taas totun.
Mun elämä myös muuttui hetkellisesti tällä viikolla, kun pojat lähti porukoille hoitoon muutamaksi viikoksi. Vaikka mun pojat ei ole mitään mölyapinoita tai mitenkään turhan villejä tapauksia, on täällä tosi hiljaista ilman niitä. On myös outoa, kun saan syödä aamupalan rauhassa ilman, että kukaan yrittää varastaa multa ruokaa :D

Onneksi arkeen saa nyt lokakuussa hieman vaihtelua - mä en nimittäin ennätä kauaa kotona vanheta! Se onkin syy sille, miksi pojat lähti porukoille landelomalle. Tiedossa on nimittäin pari kotimaan reissua kavereiden kanssa (ensimmäinen luvassa jo ensi viikolla!) ja yksi ulkomaan matka. En malta odottaa, mitä tää kuukausi tuo tullessaan!

Mutta nyt mä lähden laittamaan ruokaa - mä oon nimittäin editoinut koko päivän kuvia ja oon unohtanut syödä... Joten ruokaa ääntä kohti ja eilinen Vain Elämää pyörimään!

Ei kommentteja