PIKAMOIKAT

mDSC_0241mDSC_0286 mDSC_0290 mDSC_0293
leather jacket & jeans BikBok // sweater H&M // shoes Nike // bag UhanaDesign // watch BlackOak

Moikka ja mukavaa keskiviikkoiltaa!
Ajattelin tulla ihan vain pikaisesti hihkaisemaan tännekin, että elossa ollaan. Viime viikonlopun reissusta kaveriporukalla on selvitty ja huomenna (tai pikemminkin ylihuomenna) starttaa mun osalta jo seuraava reissu. Vierivä kivi ei sammaloidu, vai miten se meni...? No, mutta onpahan sitten asioita, joita lämmöllä muistella tulevaisuudessa!

Tosiaan, huomisesta yliopistopäivästä ja treeneistä kun selviän, on aika taas nostaa kytkintä. Ekan yön vietän ihan porukoilla ja siitä starttaillaan sitten äidin kanssa kohti etelää perjantaina. Me siis lähdetään juhlistamaan naisporukalla äidin synttäreitä hieman tuonne lämpimämpään ilmastoon: ensin vietetään päivä Helsingissä ja illalla sitten lennetään neljäksi päiväksi manner-Espanjaan. Keskiviikkoaamuna olisi sitten tarkoitus palailla koto-Suomeen ja saman päivän aikana tänne Joensuuhunkin. Intensiivinen reissu siis tulossa! 
Mun oli tarkoitus ajastaa teille luettavaa/katseltavaa, mutta koulukiireet painoivat valitettavasti päälle. Näin ollen pari asua on vain ajastettuna - mun jorinoita saatte lukea sitten reissun jälkeen taas.

Mutta ei mulla ollut mitään ihmeempiä - mä oon elossa ja menossa kohta taas. Palaillaan taas yhtä kokemusta rikkaampana.
Se on adiós!

P.s. Reissua voi seurailla allekirjoittaneen Snapchatissa, josta mut löytää nimimerkillä heidiauvinen.

Ei kommentteja