sunnuntai 10. toukokuuta 2015

HUHTIKUUN LEMPPARIT

Hyvää sunnuntaita ja äitienpäivää!

Ajattelin tässä ennen töihin lähtöä tulla kirjoittelemaan teille vähän mun huhtikuun lemppareista. Kaikki kuvat on tällä kertaa otettu mun iPhone 5s:llä :)
PicMonkey Collage huhti 2
Huhtikuussa treeni maistui hyvälle - lenkillä tuli käytyä 4-6 kertaa viikossa ja salilla 4 kertaa viikossa. Mä suosin yleensä aamulenkkejä, koska niistä saa sellaisen kivan startin päivään. Huhtikuussa saikin lenkkeillä jos minkälaisessa kelissä: oli aurinkoista ja lämmintä, mutta myös lunta ja pakkasta. Salilla mä siirryin jokin aika sitten kestävyyspainotteisesta harjoittelusta voimaharjoitteluun ja tuloksia on alkanut tulemaan ihan kivasti! Mä tykkään :) // Huhtikuussa tuli myös pistettyä tavaraa hieman myyntiin Huuto.net:iin ja ihan suhteellisen hyvin ne meni kaupaksi.
PicMonkey Collage huhti1
Huhtikuussa aikaa tuli vietettyä aika paljon kotona.
Eksyin mä kuitenkin pari kertaa leffaan - tuli muun muassa käytyä katsomassa paljon kehuttu Fast & Furious 7. Tykkäsin tosi paljon. // Toinen ajanviete oli Täydelliset Naiset (ylläripylläri). Sain viime kuussa katsottua sarjan loppuun. Suosittelen muuten maistamaan tuota Wheyhey-proteiinijäätelöä, on tooodella hyvää. // Kuukauden kirja oli Lars Keplerin Hypnotisoija. Tykkäsin paljon, vaikka oli hyvin erityylinen kuin mitä mä normaalisti luen. Harkitsen myös lukevani jatkossa hänen tuotantoaan... // Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä - asia, jonka kanssa tuli vietettyä aika tiiviit kuusi viikkoa. Mun VAKAVA2015-aineisto. Tänä vuonna oli yllättävän kivat artikkelit.

Sellainen nopeahko listaus tällä kertaa kuukauden lemppareista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti