MUSIKAALINEN YLIOPPINUT

Perjantai oli täynnä tekemistä ja hyviä uutisia!

Aamulla mulla oli eka työvuoro mun miniloman jälkeen - oli kiva mennä takaisin töihin :) Töitä siis 7-15 ja siitä sitten aika vauhtia kotiin vaihtamaan vaatteita illan juhlaa varten (=asukriiseilemään...).

Mulla oli illalla siis meidän musiikkiopiston kevätjuhla, jossa mä sain vihdoin päättötodistuksen. Yllätyksekseni mulle myönnettiin myös kannustus- ja Lions-stipendit!
DSC_0386
DSC_0399
Asukriiseilyn tuloksena päälle päätyi tällaista:
PicMonkey Collage1
PicMonkey Collage2
DSC_0380
hame Primark / toppi Camden / bleiseri H&M / clutch mummilta / balleriinat CM

Perjantaina tuli myös mun kauan odottamat YO-tulokset! Täälläkin on nyt siis yksi ylioppinut. Mun ylioppilaaksi pääsyssä ei ollut mitään kyseenalaista (kaikki lähti vähintään M), mutta utelias olin parin arvosanan kohtalosta... Mulla kävi tosi hyvä tuuri, sillä mun kaksi arvosanaa korottu! Sain siis ruotsista jo syksyllä L ja nyt keväällä: psyka L, englanti E (korottu 9 pistettä ja nousi M->E!), lyhyt matematiikka E (korottu M->E), äidinkieli E (putos kahdella pisteellä, mikä oli aika oletettavaa... Harmi vaan, että jäi pisteen päähän L:stä - en tosin jaksa sitä murehtia, sillä en koskaan uskonut mun mahiksiin L:stä.). Eli omasta mielestä tosi kiva rivi - oon tyytyväinen.

DSC_0394
Äiti kävi myös koululta hakemassa mun lakin - nyt pitäs sitten odottaa pari viikkoa, että saa painaa sen päähän!

Ei kommentteja