HERRASMIEHELLE

ARKISTOJEN KÄTKÖISTÄ. Ajattelin tätä blogia ideoidessani, että sellainen "arkistojen kätköistä"-postaussarja voisi olla ihan kiva lisä normaalien postauksien rinnalle. Ajattelin, että postaukset voisivat sisältää kuvia/asioita, joita en ole syystä tai toisesta aiemmin täällä julkaissut - kivoja asuja, valmistuneita käsitöitä, kuvia reissuista... You name it. Ainakin tällä hetkellä mun pää pursuaa ideoita, joten toistaiseksi voi olla, että suhteellisen säännöllisestä postaus-tyypistä voi olla kyse. En silti aio stressata, jos yhtäkkiä arkistot ovatkin koluttu läpi - sitten vain jätetään asia kypsymään ja postataan jotain ajankohtaisempaa, jotain muuta.

No, mutta mennäänpä asiaan.

Vaari täytti maaliskuun alussa 70 vuotta, jota tietysti piti juhlistaa. Me päätettiin äidin kanssa yllättää vaari päivää aikaisemmin, koska varsinainen päivä ei käynyt meille mun yo-kirjoitusten vuoksi. Päätettiin siis eräänä aamuna hypätä aikaisin autoon ja huristella täältä Itä-Suomesta kohti Porvoota.

Meidän vierailu tuli vaarille täytenä yllätyksenä - vain mummi tiesi meidän tulosta ja oli onnistunut hyvin pitämään salaisuuden.
DSC_0256
Päivään sisältyi hieman kävelyä ympäri Porvoota, kahvittelua pariinkin otteeseen ja hyvää ruokaa ja seuraa. Oltiin sovittu, että minä leivon tarjottavat tuonne, jotta vaari ei arvaa mitään: päätin siis leipoa muffinsseja ja juustokakun. Nams!
DSC_0260
DSC_0285
Pitihän vaaria myös lahjoa! Mun antamat lahjat on hyvin usein itsetehtyjä, koska mun mielestä ei ole mitään niin arvokasta kuin itse vaivalla ja rakkaudella tehty lahja!
DSC_0271
  • tehty: 4.2.-1.3.2014
  • lanka: Novita Nalle
  • väri: vaalea harmaa (043)
  • puikot: 3,0 mm
  • ohje: Ulla 01/11 Herrasmiehen harmaat 56 s
  • lankaa kului: 113 g
  • koko: 43-44
  • fiilis: ihanat ♥ Voisin itsekin tällaiset haluta...
DSC_0272
  • tehty: 5.2.-2.3.2014
  • lanka: Drops Fabel Long Print
  • väri: sinertävä (604)
  • puikot: 3,0 mm
  • ohje: Ulla 03/08 Hugo 112 s
  • lankaa kului: 70 g
  • koko: onesize
  • fiilis: Tykkäsin neuloa tätä. Lanka ja ohje olivat kivoja ja uusia tuttavuuksia minulle. Lanka tosin oli ohuempaa kuin mihin olen tottunut. Ei hullumpi.

Ei kommentteja