#TB: DUBAI 2012

THROWBACK THURSDAY. Mulla on krooninen matkakuume - mä oisin valmis lähtemään välittömästi, jos joku mulle mainitsisi ylimääräisestä matkalipusta edes puolella lauseella. Mä en oo hirveen ronkeli matkakohteen suhteen, mutta yleensä mua miellyttää eniten kohteet, jotka ei oo välttämättä niin turistirysiä (poikkeuksena kaupunkilomat) ja joissa ei törmää niin helposti suomalaisiin.

Täsmälleen pari vuotta sitten oltiin perheen kanssa Dubaissa, jonne meidän kaikkien sydämet tais jäädä. Mä oisin valmis lähtemään välittömästi takaisin! Dubai oli just meidän makuun - yhdistelmä rantalomasta ja kaupungista. Päivät meni grillatessa itseä auringossa ja illat kaupungilla. Nähtävyyksiä ei hirveesti tuon viikon aikana kierrelty, tarkoitus oli rankan syksyn keskellä latailla vaan akkuja. Ehkä niitä nähtävyyksiä katseltas sitten ensi kerralla enemmän.

273m
557m
078m
082m

Ei kommentteja