MÄ OON SOPIVASTI ONNELLINEN

Tämä päivä oli hyvä päivä.


Tänään mulla oli vapaata töistä, joten heräilin kahdeksan maissa ja söin aamupalaksi raejuustoa mustikkamehukeitolla - parasta (ja myös terveellistä!). Vetäsin aamupalan naamariin tosin aika pikavauhtia, joten ydellisestä aamusta ei ollut nyt kyse. Oli se silti ihan jees.

Untitled
No, mihin mulla oli kiire? Salille, tietty :D Olin päättänyt olla salilla yhdeksän maissa ja treenin pääsin aloittamaan siinä kymmenen yli - en siis pahasti edes myöhässä! Noin tunnin treenin jälkeen oli voittajafiilis!
Untitled
Salin jälkeen kävin pikasesti suihkussa ja laittauduin ihmisen näköiseksi :D

Siitä sitten lähdin soittotunnille, josta tyylikkäästi myöhästyin - taas. Mulla on nykyään paha tapa olla ennemmin myöhässä kuin ajoissa... Vaikka mulla on viimeinen soittotutkinto jo takana päin, me päätettiin vielä nähdä mun soitonopettajan kanssa pari kertaa - ollaan soitettu mm. elokuvamusiikkia.

Soittotunnin jälkeen käväisin pikaisesti kirjastossa (ekaa kertaa sen jälkeen kun se avattiin uudelleen remontin jälkeen - oli h-i-e-n-o!) ja lainasin kirjan, jonka oon jo pitkään halunnut lukea.
Untitled
Kirjaston jälkeen suuntasin kauneushoitola BeautyQ:hun, jonka vakiasiakas musta on tullut viimeisen vuoden aikana. Suosittelen lämpimästi - erittäin ammattimaiset naiset häärää siellä!
Viime perjantaina mä kävin kampaajalla, mutta tänään oli vuorossa kynnet. Mutta ihan ensiks mä vietin pikaisen lounashetken odotellessa mun aikaa.
Untitled
Täytyy todeta että Piia teki taikoja mun kynsille kolmessa tunnissa! Mulla ei oo koskaan ennen ollut rakennekynsiä - mä oon jo nyt ihan myyty! Tehtiin siis suht. lyhyet kynnet (käytännölliset) glitterliukuvärjäyksellä.
Untitled
Kynsihuollon jälkeen mä suuntasin kotiin - ja huomasin tällaisen lapun keittössä pöydällä. Ekat vaalit, joissa mä saan äänestää!
Untitled
Sitten olikin aika lukea pääsykokeisiin ja syödä salaatti pahimpaan nälkään.
Untitled
Tässä vaiheessa voisi vilauttaa, millaista tänään oikein päälle pistin.
Untitled
Päälle tänään valikoitui hyvin simppeli asu: harmaa paita (mun lemppari atm!), mustat farkut, nahkatakki ja aniliini huivi.
Untitled
Testasin myös miltä mun ihanuuslenkkarit näyttää normaalissa asussa - itse tykkäsin!


Kun äiti tuli kotiin, oli aika syödä. Syötiin yhtä mun tän hetken lemppariruokaa: keltaista kanakeittoa chiabattan kanssa. Nams!

Untitled
Ruuan jälkeen mä lähdin käymään hierojalla - teki muuten hyvää! Päätin myös näköjään ottaa erittäin edustavan selfien kotiin päin ajellessani.
Untitled
Illalla laitoin myös huuto.net:iin myyntiin mun ysiluokan päättärimekon, käykääs tsekkaa! KLIK!

Nyt sitten kaksi kissaa nukkuu mun vieressä sängyllä ja mä kirjoittelen teille. Kiva lopetus päivälle siis.

Sellainen vapaapäivä tällä kertaa!

Mitäs mieltä ootte tällaisista ihan arkipostauksista?

Ei kommentteja