KESÄ 2018

Koska arkeen paluu koittaa huomenna, ajattelin pistää kesän pakettiin - tältä näytti mun kesä 2018.
kesä21
Selvä kesän merkki mulle yleensä on kesätyöt. Tänä vuonna kesä alkoi jo varhain toukokuussa, sillä aloitin kesätyöt jo toukokuun toisella viikolla. // Kesän alussa otin pari pitkään haluamaani lävistystä: traguksen ja helixin. Ne on killuneet mukana nyt muutaman kuukauden ja mä tykkään! // Toukokuun alkumetreillä vietettiin perheen kanssa Helsinki-päivä ja käytiin katsomassa Metallican Euroopan kiertueen viimeinen konsertti - oli upea kokemus!
kesä3
Helsingin reissulla korkattiin myös jäätelökesä! // Toukokuussa säät suosi ja vapaa-aikaa tuli paljon vietettyä ulkona. // Toukokuun puolivälissä meidän perhettä kohtasi suuri suru, kun jouduttiin yhtäkkiä luopumaan meidän perheen vanhimmasta kissasta, Millasta - mun ensimmäisestä omasta kissasta. Pieni pääsi vihreämmille metsästysmaille 
kesä4
Toukokuussa heitin myös talviturkin - sen jälkeen oon tosin tainnut käydä uimassa about 5 kertaa.. // Toukokuun lopussa sain palautettua kandin - skumpat sille! (Palkitsin mä itseni myös parilla uudella tatuoinnilla kandirupeaman päätteeksi...) // Tänä kesänä on tullut ahkerasti kulutettua Väinölänniemen penkkejä Steelersin kotipelien merkeissä. Vielä olisi yksi kotipeli (välierä) jäljellä ensi viikolla! Me hurahdettiin viime kesänä äidin kanssa ihan totaalisesti amerikkalaiseen jalkapalloon ja heinäkuun 2017 jälkeen on tainnut tulla katsottua kaikki kotipelit paikan päällä :D
kesä5
Penkkiurheilun vastapainona oon mä itsekin liikkunut. Juokseminen on ollut tänä kesänä aavistuksen tahmeampaa kuin aiemmin, mutta sisulla eteenpäin - tekemällä sitä kehittyy! // Salilla on tullut vietettyä tunti jos toinenkin - treeni on kulkenut ihan semi hyvin! Ostin muuten nämä kuvissa näkyvät  Bosen vastamelukuulokkeet alkukesästä mun Urbanearsien tilalle ja oon tykännyt tosi paljon! On suuresta koostaan huolimatta kevyet eivätkä paina tms. Mä oon käyttänyt näitä niin lenkillä, salilla kuin kotonakin. Joka sentin arvoinen hankinta. // 
kesä7
Treenin vastapainona mä oon myös syönyt hyvin :D Juhannukseksi leivoin pitkästä aikaa pari kakkua (toinen tais olla pätkis ja toinen lime(?) jos en hirveästi valehtele). // Konttiravintola Morton on ollut tämän kesän the ruokapaikka meidän porukalla - huikean hyvää ruokaa. // Pullavohvelillakin on käyty pari kertaa Joensuussa.
kesä8
Käväisin pari viikkoa sitten mökillä rentoutumassa. Mölkky on yksi parhaista mökkiaktiviteeteista! // Mä oon ihonsävyltäni suhteellisen vaalea ja rusketun yleisesti ottaen tosi huonosti, mutta tänä kesänä sain aikaan jopa jonkinlaiset rusketusrajat. // Mun ihana Furlan Metropolis - yksi kesän parhaista hankinnoista.
kesä9
Livemusiikista tuli nautittua useampaan otteeseen: niin Kuopion Viinijuhlilla, Ilosaarirockissa kuin Cheekin (toiseksi) viimeisellä keikallakin.
kesä6
Perheen yhteinen lomaviikko käytettiin tänä vuonna Prahassa - aivan ihana kaupunki! Prahasta tulossa toivottavasti piakkoin postausta, kunhan saan muokattua materiaalin (kuvia kun on muutama tuhat)...
kesä1
Suurkaupungin lisäksi mä oon nauttinut kesällä luonnon hiljaisuudesta. Viimeisellä lomaviikolla (eli tällä viikolla) käytiin äidin kanssa vuosien tauon jälkeen Orinorolla. // Näkymät meidän rannasta ovat olleet tänäkin kesänä 

Kiitos kesä 2018, tervetuloa syksy ja arki.

5 kommenttia

  1. Tapahtuma rikas kesä sulla ollut ja kivat kuvat! :) Itse nautin paljon helteestä tänä kesänä. <3

    VastaaPoista
  2. Kivalle näyttää sun kesä, just semmoselta kun pitääkin! :)

    VastaaPoista
  3. Haa! Vitsi miten kiva, mä julkaisin just saman tyyppisen postauksen :) Sulla näyttää olleen kiva kesä!

    VastaaPoista
  4. On ollut vauhdikas ja tapahtumarikas kesä sinulla. Ilmeisesti myös kaikin puolin hyvä kesä.

    Mukavaa syksyä!

    VastaaPoista
  5. tulee niin haikea mieli kesäpostauksia lukiessa <3 sun kesä vaikutti kyllä kivalta :)

    VastaaPoista