IHAN KUJALLA

mDSC_8050 mDSC_8041 mDSC_8032
mDSC_8012
shorts Promod (diy) // top BikBok // shirt VeroModa // bag Cubus // sunnies H&M // shoes Nike // watch Black Oak

Kuten otsikkokin sen jo kertoo, mä oon ihan kujalla. Tän blogin suhteen ja vähän kaiken suhteen - siltä musta tällä hetkellä tuntuu. Aika vaan vilistää ohi ja tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi, vaikka koko ajan on miljoona rautaa tulessa.

Kuten mä oon maininnut, mulla olisi vaikka millä mitalla kirjoitettavaa tänne blogiin ja materiaaliakin (kuvia yms) löytyisi. Siinä ei siis ole ongelma. Ongelma on siinä, että mulla ei riitä vuorokaudessa tunnit. Vaikka mä ihan blogin alkuaikoina lupasin itselleni, että "en sitten revi stressiä tästä blogista", on se stressi silti hiipinyt kolkuttelemaan. Tiedän, etten mä voi asialle mitään, mutta tuntuu kuitenkin, että kun kerta on blogi, pitäisi sinne aktiivisesti tuottaa sisältöäkin. Myönnän, että itsekin tykkään lukea enemmän aktiivisia blogeja.

Oon kuitenkin tullut siihen lopputulokseen (kuulostipa muuten dramaattiselta!), että mun on aika löysätä blogin kanssa. Turhan stressin on aika lähteä. Mä rakastan bloggaamista, mutta se on mulle vain harrastus. Opiskelu on mulle kuitenkin täysipäiväisenä opiskelijana mun työ ja treenaaminen henkireikä. Niitä mä en ole valmis uhraamaan bloggaamisen tähden - toivottavasti ymmärrätte sen! Pyrin siis edelleen kirjoittelemaan tänne aina kuin mahdollista, mutta ymmärtänette varmasti, että jos kello on kymmenen illalla, on mun ensimmäinen vapaahetki koko päivänä ja olen vääntänyt päivän opiskelujuttuja, niin bloggaaminen ei välttämättä ole päällimmäisenä mielessä. Siinä vaiheessa kiinnostaa paljon enemmän kotona poikien kanssa rauhoittuminen.

En tiedä, mikä ihmeen maanantai-avautumisen tarve mulla oli, mutta tuntui, että mun oli vaan pakko kirjoittaa teille. Ehkä tänään alkanut verkkokurssi ja siitä tullut stressi vaan sai mut avautumaan - ei tää opiskelu ole aina mitään herkkua nimittäin. Ei siis sillä, etten mä haluaisi bloggata ja kirjoittaa teille, mutta välillä on tärkeämpiäkin asioita. Älkää siis välillä ihmetelkö, jos musta ei kuulu - mä oon ihan fine. Vähän kiireinen, mutta kaikki on ok. 

Tämän maanantai-avautumisen kuvitukseksi käy mielestäni hyvin nämä Porvoossa kesällä otetut asukuvat. Niissä oltiin yhtä kujilla kuin henkisesti tällä hetkellä. Mutta eiköhän tämä tästä pikku hiljaa tasoitu - toivotaan ainakin parasta!

Ei kommentteja